بستن منو
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۴

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > بانک پاسارگاد رتبه 14 در بین صد شرکت برتر سال 89

بانک پاسارگاد رتبه 14 در بین صد شرکت برتر سال 89

رتبه بندی سال مالی 89 صد شرکت برتر اول

کسب رتبه 14 در میان 300 شرکت برتر کشور در سال 1389 به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی کشور

بانک پاسارگاد
رتبه 14 در میان 300 شرکت برتر ایران در سال مالی 1389 را از نظر شاخص فروش به دست آورده است.

بانک پاسارگاد، برای سومین سال متوالی ، جزو 10 شرکت پیشرو، طبق رتبه بندی سال 1390 شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، این بانک‌ برای سومین سال پیاپی، با عملکرد بسیار خوب و کارنامه درخشانی که از خود به جای گذاشته است، موفق شد به عنوان یکی از 10 شرکت پیشرو کشور برگزیده شود.

در این رتبه بندی معتبر که توسط سازمان مدیریت صنعتی کشور انجام شده است بانک پاسارگاد توانست با ارایه عملکردی شفاف و منطبق با معیارهای مطرح شده در این رتبه‌بندی، در بین 10 شرکت پیشرو کشور، بدرخشد. همچنین بانک پاسارگاد با بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصان بانکداری کشور موفق شد با 5 رتبه صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، به رتبه 14 دربین 400 شرکت برتر ایران دست یابد. این موفقیت در حالی رخ داد که هم‌اکنون بانک پاسارگاد به عنوان بزرگ‌ترین بانک کشور از نظر میزان سرمایه، انواع خدمات بانکی اعم از ریالی و ارزی و نیز انواع خدمات بانکداری الکترونیک را به بهترین شکل ممکن به هم‌میهنان گرامی ارایه می‌دهد.

بانک‌پاسارگاد با شعار همیشگی " مشتری ذات بانک است" که در فرهنگ سازمانی این بانک از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، هم‌وطنان گرامی و استقبال گرم آنها از خدمات ارایه شده در این بانک را یکی از اصلی‌ترین عوامل کامیابی خود، پس از توکل به پروردگار متعال، می‌داند.

منبع خبر


( 0 Votes )