بستن منو
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۷

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > آموزش بانکداری مجازی در شعبه های بانک پاسارگاد

آموزش بانکداری مجازی در شعبه های بانک پاسارگاد

آموزش بانکداری مجازی در شعبه های بانک پاسارگاد


بانک ‌پاسارگاد همچون گذشته، به مشتریان در شعبه‌ها به هزینه خود، آموزش بانکداری مجازی می‌دهد.
به گزارش‌روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌‌پاسارگاد به عنوان بانکی پیشتاز در ارایه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین به عنوان اولین بانک در کشور که خدمات بانکداری مجازی را ارایه داده‌است، فرهنگ‌سازی و آموزش در مورد طریقه بهره‌مندی از این خدمات را از مسئولیت‌های خطیر خود می‌داند.
تا آنجا که از سال 1389 تا 1391، با برگزاری بیش از 3 هزار دوره، به بیش از 30 هزار نفر از مشتریان به هزینه خود آموزش بانکداری مجازی داده‌است. وی ادامه داد: بانک‌پاسارگاد به عنوان یک بانک‌سبز، با برگزاری این دوره‌ها و تلاش برای ارایه خدمات بانکداری الکترونیک با سرعت و کیفیت بالا، گام اساسی در جهت کاهش آلودگی محیط‌زیست، کاهش رفت‌و آمدها، صرفه‌جویی در وقت و هزینه هم‌میهنان و ... برداشته‌است.

این بانک اعتقاد دارد آگاهی مردم از خدمات بانکداری مجازی اجتناب‌ناپذیر است و با توجه به عدم فرصت، مشتریان محترم بدون مراجعه به شعبه‌ها کلیه نیازهای بانکی خود را برطرف سازند. وی در پایان خاطرنشان کرد: آموزش بانکداری‌ مجازی به مشتریان در شعبه‌ها همچنان ادامه دارد و هم‌میهنان علاقمند می‌توانند برای بهره‌مندی از این دوره‌ها، به شعبه خود مراجعه کنند.

گفتنی است مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 و همچنین سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir آماده دریافت نظرات و پاسخ به سوالات هم‌وطنان گرامی است.


( 1 Vote )