بستن منو
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۲۶

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > تقدیر بانک پاسارگاد از نفرات برتر آزمون سراسری سال 92

تقدیر بانک پاسارگاد از نفرات برتر آزمون سراسری سال 92

بانک پاسارگاد برای ششمین سال متوالی، از نفرات برتر آزمون سراسری سال 1392 تقدیر خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای نفرات برتر کنکور سراسری گفت: بانک‌پاسارگاد برای ششمین سال متوالی، به‌منظور ارج نهادن به همت و تلاش نفرات برتر کنکور سراسری، از برگزیدگان آزمون سال 1392 نیز تقدیر خواهد کرد.

وی افزود: بانک‌پاسارگاد به نفرات اول، دوم و سوم 5 گروه آزمایشی سهام بانک‌پاسارگاد را اهداء خواهد کرد.
همچنین تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه تحصیل دهند، مبلغی به طور ماهانه به حساب این عزیزان واریز خواهد شد. رفیعی تصریح کرد: برترین‌های کنکور سراسری سال‌های گذشته در مقاطع بالاتر نیز تحت حمایت این بانک قرار گرفته‌اند.

مدیرروابط عمومی بانک پاسارگاد در ادامه ضمن اشاره به هدف بانک‌پاسارگاد از حمایت از نفرات برتر کنکور سراسری خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد اعتقاد دارد لازمه رشد و شکوفایی کشور، وجود نخبگان و افرادی است که بدون دغدغه و با آسودگی خاطر، با تکیه بر علم و دانش خود گام‌های اساسی در جهت آبادانی میهنمان بردارند. از این‌رو در جهت حمایت از نخبگان کشور که برترین‌های کنکور سراسری یکی از نمونه‌های بارز نخبگان کشور هستند، اقدامات موثری انجام داده‌است. 

رفیعی در پایان تصریح کرد: بانک پاسارگاد مفتخر است که در کنار انجام فعالیت های اقتصادی، در عرصه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و اجتماعی نیز فعالیت‌های بسیار خوبی انجام داده‌است و برای مسئولیت‌های اجتماعی خود به عنوان یک نهاد مالی، اهمیت بسزایی قائل است.


( 1 Vote )