بستن منو
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۵

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی توسط بانک پاسارگاد

دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی توسط بانک پاسارگاد

در یازدهمین دوره جایزه تعالی سازمانی، بانک پاسارگاد در سومین سال حضور خود، موفق به کسب تندیس بلورین جایزه تعالی سازمانی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی با اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد در فرآیند سنجش و ارزیابی تعالی‌سازمانی، بر مبنای مدلEFQM ، که به همت سازمان مدیریت صنعتی و مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی و با مشارکت جمعی از نخبگان دانشگاهی، اقتصادی و صنعتی انجام می‌شود،تندیس بلورین تعالی سازمانی را دریافت کرد.  

وی ادامه داد: جایزه ملی بهره‌وری و تعالی سازمانی از معتبرترین و جامع‌ترین ارزیابی‌های ملی در کشور است و عملکرد سازمان‌هایی که در فرآیند دریافت این جایزه شرکت می‌کنند، بر اساس معیارهای مدل تعالی سازمانی EFQMارزیابی می‌شود.

رفیعی در خصوص استقرار این مدل در بانک‌پاسارگاد خاطرنشان کرد: مقوله تعالی سازمانی و سرآمدی، یک بحث نهادینه‌شده و بسیار جدی در فرهنگ سازمانی بانک‌پاسارگاد است که برای نیل به آن، کلیه فعالیت‌ها و اقدامات خود را با معیارهای بهره‌وری و تعالی سازمانی منطبق کرده و به‌طور مستمر در حال خودارزیابی و حرکت در این راستاست.

گفتنی است بانک پاسارگاد در اولین حضور خود در این همایش، موفق به دریافت تقدیرنامه ۴ ستاره سرآمدی سازمانی و در دومین حضور خود موفق به کسب تندیس بلورین شده‌بود.


( 0 Votes )