بستن منو
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > جوایز شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد

جوایز شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد

جوایز شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد ویژه همه خریداران و فروشندگان

ویژه خریداران  .: دارندگان کارت‌های شتابی :.

همه سهام‌ دار می‌شوند:
تنها با انجام تراکنش خرید واقعی بدون قرعه کشی با 20 تراکنش 200.000 ریالی و بیشتر روی پایانه‌های فروش یا درگاه‌های اینترنتی متصل به حساب نزد بانک یک سهم بانک بدون محدودیت جایزه بگیرید. شماره کارت‌های برندگان هر ماهه در سایت شرکت قابل رویت می‌باشد و در پایان هر 3 ماه با اختیار داشتن دریافت سهام یا پس انداز و انتقال آن به دوره بعد و یا دریافت وجه سهام اختصاص یافته، این جایزه اعطا می‌گردد.


ویژه فروشندگان  .: پذیرندگان :.

همه سهام‌ دار می‌شوند:

دارندگان پایانه‌های فروش و درگاه‌های اینترنتی متصل به حساب‌های نزد بانک پاسارگاد‌، بدون قرعه‌ کشی و با انجام 20 تراکنش خرید 200.000 ریالی و بیشتر در هر ماه روی پایانه‌های خود، یک سهم بانک پاسارگاد بدون محدودیت جایزه می‌گیرند.

پوشش‌های بیمه‌ای:

همه دارندگان حساب سپرده نزد بانک پاسارگاد (پذیرندگان پاسارگاد) تحت پوشش بیمه‌ای ویژه سپرده‌گذاران به شرح جدول زیر قرار می‌گیرند:


تمامی پذیرندگان دارای سپرده کوتاه مدت نزد بانک پاسارگاد، با شرط تداوم یک سال پذیرندگی و تداوم معدل موجودی مناسب علاوه بر پوشش‌های بیمه‌ای فوق از پوشش بیمه عمر به شرح جدول زیر نیز بهره مند می شوند:


همه فروشندگان برنده‌اند !

پذیرندگان با به عضویت در باشگاه مشتریان شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد، از امتیازها و خدمات رفاهی، همه اعضا برخوردار می شوند:


پذیرندگان با توجه به عملکرد ماهیانه به مطابق جدول زیر طبقه‌بندی می‌شوند:



همه پذیرندگان با توجه به رده‌بندی باشگاه، علاوه بر پوشش‌های بیمه‌های ذکر شده نیز تحت پوشش بیمه هزینه‌های بستری در بیمارستان به شرح زیر قرار می‌ گیرند:

بیمه هزینه‌های بستری در بیمارستان:



بخش اول پوشش بیمه‌ هزینه بستری:

شامل هزینه‌های بستری، جراحی، شیمی‌درمانی، رادیو‌تراپی، آنژیو‌گرافی قلب و انواع سنگ‌شکن در بیمارستان.

بخش دوم پوشش بیمه‌ هزینه بستری:

شامل هزینه‌های بستری شدن برای اعمال جراحی مربوط به سرطان، مغز و اعصاب مرکزی و نخاع (به استثنای دیسک و ستون فقرات که در بخش اول جبران می‌شود)، گامانایف قلب، پیوند اعضای بدن ( ریه، کلیه، کبد و مغز استخوان).

مواردی که شامل این نوع پوشش نمی باشد:

هزینه‌های بستری در بیمارستان مربوط به زایمان، اعمال جراحی به منظور زیبایی، جنون و هزینه‌های مربوط به معلولیت ذهنی، سقط جنین، لقاح مصنوعی، عقیم‌سازی، خودکشی، قتل و جنایت، ترک اعتیاد، بیماری‌های مادر زادی، رفع عیوب انکساری چشم و هر نوع هزینه‌های سرپایی، کلینیکی و پاراکلینیکی و دندانپزشکی، تحت پوشش این بیمه نمی‌باشد.

فرانشیز:

درطرح بیمه هزینه‌ بستری بیمارستانی در صورتی که بیمه شده از مزایای بیمه گر اول مانند (تأمین اجتماعی، خدمات درمانی و ...) استفاده نماید، پرداخت خسارت بدون کسر فرانشیز می‌باشد و در صورتی که بیمه شده از مزایای بیمه‌گر اول استفاده ننماید، پرداخت خسارت با احتساب 30% هزینه‌ها به عنوان فرانشیز و با رعایت اصل هم‌ترازی خواهد بود.

ویژه خریداران و فروشندگان

برخی از خریداران و فروشندگان خیلی بیش‌تر برنده‌اند:


به پنج نفر از فروشندگان و خریداران با خرید از طریق دستگاه‌های پایانه فروش یا درگاه‌های اینترنتی پاسارگاد هر ماه به قید قرعه جایزه ماهیانه به شرح جدول زیر دریافت می‌نمایند:

خوش شانس ترین پذیرندگان و خریداران

ماهیانه به قید قرعه به 5 پذیرنده و 5 خریدار ، هر کدام برنده جایزه ویژه یک دستگاه خودرو میتسوبیشی شوند.

قرعه‌کشی بر اساس هر تراکنش 200.000 ریال و بیش‌تر 1 امتیاز + هر 500.000ریال مانده روزانه در حساب نزد بانک پاسارگاد 1 امتیاز (ویژه فروشندگان).

قرعه کشی براساس هرتراکنش 200.000 ریال و بیشتر 1 امتیاز (ویژه خریداران).

>> امتیاز بیشتر ، شانس بیشتر برای برنده شدن <<


( 1 Vote )