بستن منو
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۶

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > تقدیر بانک پاسارگاد از برگزیدگان کنکور 1393

تقدیر بانک پاسارگاد از برگزیدگان کنکور 1393

تقدیر بانک پاسارگاد از برگزیدگان کنکور 1393

خسرو رفیعی مدیر روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد ضمن تبریک و آرزوی موفقیت به نفرات اعلام شده برتر کنکور سراسری سال 1393 گفت: در راستای ارج نهادن و قدردانی از تلاش و شایستگی نفرات برتر آزمون سراسری، برای هفتمین سال متوالی، از نفرات برگزیده کنکور سال 1393 تقدیر می شود و به آن ها بورسیه از طرف بانک پاسارگاد تعلق خواهد گرفت. به این منظور با همکاری دانشگاه خاتم که با سرمایه‌ گذاری و حمایت بانک ‌پاسارگاد تأسیس شده‌ است تقدیر و بورسیه انجام می پذیرد.

وی بیان کرد : بانک‌ پاسارگاد به نفرات اول، دوم و سوم، پنج گروه آزمایشی سهام بانک‌ پاسارگاد را اهداء خواهد کرد و نیز تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه تحصیل دهند، مبلغی به صورت  ماهانه به حساب برگزیدگان آزمون واریز می شود.

رفیعی تصریح کرد: این اقدام بانک ‌پاسارگاد از سال 1387 آغاز شده و تا به امروز برگزیدگان کنکور سراسری سال‌های گذشته در مقاطع بالاتر نیز تحت حمایت این بانک قرار گرفته اند.

همچنین با اشاره به هدف بانک‌ پاسارگاد از تقدیر این عزیزان افزود : بانک‌ پاسارگاد به سبب پیاده سازی مسئولیت‌ های اجتماعی خود، بر خود لازم می‌ داند با تقدیر و حمایت از نخبگان کشور عزیزمان، زمینه را برای پیشرفت سطح علمی و تجربی آنان، بدون دغدغه مهیا سازد تا در نتیجه شاهد پیشرفت و توسعه کشور در زمینه‌ های مختلف باشد.


( 0 Votes )