بستن منو
سه شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > نشست مدیران و مشتریان بانک پاسارگاد

نشست مدیران و مشتریان بانک پاسارگاد

نشست هم اندیشی مشتریان و مدیران بانک پاسارگاد برگزار شد
 
در راستای توجه ویژه بانک پاسارگاد به نظرها و پیشنهادهای مشتریان خود، چهاردهمین نشست هم‌اندیشی مشتریان و مدیران بانک‌پاسارگاد، در تهران برگزار شد.
 
به گزارش بیمه پاسارگاد نقل از روابط عمومی بانک پاسارگاد، در این نشست که جمعی از مدیران بانک پاسارگاد و گروهی از مشتریان این بانک حضور داشتند، مشتریان نظر و پیشنهادهای خود را در خصوص مسائل مختلف بانک و خدمات متنوعی که ارایه می‌دهد، بیان کردند و مدیران و کارشناسان نیز به پاسخگویی و بهره‌مندی از این نظرها پرداختند. این نشست‌ها به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و پیش از این نیز 9 نشست با حضور مشتریان شعبه‌های مختلف در تهران و 4 نشست با حضور مشتریان در شهرهای مختلف برگزار شده است.
 
گفتنی است بانک‌پاسارگاد در راستای اعتقاد خود مبنی بر بهره‌مندی از نظرها و پیشنهادهای مشتریان و اعتقاد راسخ به پیام " مشتری ذات بانک است"، برای ارتقای کیفیت خدمات ارایه‌شده، اقدام به برگزاری این نشست‌ها می‌کند. همچنین این بانک‌ در اقدامی دیگر، به مناسبت آغاز یازدهمین سال فعالیت خود، اجرای طرح نقد برتر را آغاز کرده که طی آن، تا پایان سال جاری، نقدها و پیشنهادهای مشتریان، جمع آوری می‌شود و نقدهای برتر انتخاب خواهند شد. علاوه بر این، بانک‌پاسارگاد در سایت خود این امکان را برای مشتریان فراهم کرده‌است که با ارایه نظرها و پیشنهادهای خود، در مسابقه ماهانه نظرسنجی این بانک شرکت کنند و به برندگان این مسابقه به صورت ماهانه هدایایی اهدا می‌کند.
 
مشتریان برای ارایه نظرها و پیشنهادهای خود می‌توانند به سیستم بازخورد در سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir مراجعه کنند و یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.
 
خسرو رفیعی
روابط عمومی بانک پاسارگاد

( 0 Votes )