بستن منو
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۴

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > بانک پاسارگاد در سیستم مادرید

بانک پاسارگاد در سیستم مادرید

بانک پاسارگاد، به عنوان اولین بانک ایرانی، موفق به ثبت جهانی علائم تجاری خود در کشورهای عضو کنوانسیون مادرید و برخی دیگر از کشورها در پنج قاره شد.
 
به گزارش بیمه پاسارگاد نقل از سایت و روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی این بانک با اعلام این خبر گفت: بانک‌ پاسارگاد در اقدامی دیگر و در حرکتی شایسته، به عنوان اولین بانک ایرانی موفق به ثبت نشان تجاری خود شد. در این راستا، فرآیند ثبت علائم تجاری بانک‌پاسارگاد در کشورهای عضو سیستم مادرید و برخی دیگر از کشورها که تبادلات بازرگانی قابل توجهی با ایران دارند انجام شده و نام و نشان تجاری این بانک به عنوان اولین بانک ایرانی، در سیستم مادرید به ثبت رسیده‌است.
 
وی ادامه داد: سال گذشته نیز ثبت علائم تجاری بانک پاسارگاد در آژانس فدرال مالکیت فکری سوییس به پایان رسید و این بانک به عنوان اولین بانک ایرانی موفق به دریافت اسکوپ ® و اخذ گواهینامه‌ی ثبت جهانی علائم تجاری در بین بانک‌های جهانی شده‌بود.
 
رفیعی در پایان تصریح کرد: با توجه به گسترش دامنه‌ی فعالیت‌های بین‌المللی بانک‌پاسارگاد، ثبت علائم تجاری این بانک در کنوانسیون‌های بین‌المللی، امکان حضور در بازارهای جهانی، انجام فرآیند‌های ارزش‌گذاری نام و نشان تجاری، دریافت استانداردهای مربوطه و جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی از نام و نشان تجاری بانک در سطح جهانی را فراهم کرده‌است.
گفتنی است در حال حاضر تعداد ۸۵ کشور از جمله ایران، از 5 قاره مختلف عضو کنوانسیون مادرید هستند.

( 0 Votes )