بستن منو
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۵

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > ساعت کاری بانک پاسارگاد

ساعت کاری بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد،  ساعات کار واحدهای ستادی و شعبه‌های خود را در 6 ماهه دوم سال 1395 اعلام کرد.

به گزارش بیمه پاسارگاد نقل از روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد کلیه شعبه‌های این بانک در استان‌های تهران و البرز، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 صبح الی 16بعدازظهر و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 8 صبح الی 13 بعدازظهر کلیه خدمات و بانکی را به مشتریان ارایه می‌دهند.

شعبه‌های بانک در سایر استان‌ها نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 الی 13:30 در باجه صبح و از ساعت 16 الی 18 در باجه عصر آماده خدمات‌دهی به هم‌میهنان هستند. در روزهای پنج‌شنبه نیز این شعبه‌ها از ساعت 7:30 صبح تا 13 بعدازظهر در خدمت هم‌وطنان گرامی هستند. همچنین واحدهای ستادی بانک پاسارگاد، طبق روال گذشته، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح الی 15:30 بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 7:30 صبح الی 12:30 بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

ساعت کار شعبه های کیش و قشم، هماهنگ با زمان فعالیت سایر بانک‌ها در آن مناطق است که توسط سازمان مناطق آزاد مربوطه اعلام خواهد شد.

هم‌میهنان عزیز می‌توانند از طریق تماس با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره 82890 و یا مراجعه به سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bpi.ir نظرات، پیشنهادها و سوالات خود را مطرح نمایند.


( 0 Votes )