بستن منو
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۲۵

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > برگزاری دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد

برگزاری دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد

برگزاری دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد
 
برگزاری دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه ای پاسارگاد
 
به گزارش بیمه پاسارگاد نقل از روابط عمومی بانک ‌پاسارگاد خسرو رفیعی دبیر اجرایی و عضو هیأت داوران دومین جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد ضمن بیان این مطلب گفت: بانک‌پاسارگاد در کنار انجام فعالیت‌های اقتصادی، به مسئولیت‌های اجتماعی خود در زمینه فرهنگ، هنر، ورزش و ... نیز توجه ویژه‌ای دارد و اقدامات ارزشمندی را در این راستا به انجام رسانده‌است.
 به‌عنوان مثال حمایت از چاپ کتب نفیس همچون قرآن طباخ، شاهنامه شاه‌طهماسبی، رنج و رنگ و ... ، حمایت از ساخت فیلم‌های ارزشمند، حمایت از نخبگان و هنرمندان، حمایت از ورزشکاران و ... از جمله‌ی این اقدامات است.
 
وی ادامه داد: بانک پاسارگاد، از طریق برگزاری جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد نیز به نوجوانان، جوانان و علاقمندانی که ایده‌ها و توانمندی‌های ارزشمندی در زمینه ساخت فیلم دارند، توجه کرده و زمینه را برای بروز استعدادها و توانایی این عزیزان فراهم کرده‌است.
 
وی در خصوص برگزاری اولین دوره این جشنواره تصریح کرد: اولین دوره این جشنواره در سال 1394 برگزار شد که مورد استقبال بسیار خوب هنرمندان و علاقمندان قرار گرفت و استعدادهای بسیار خوبی از همین طریق کشف شدند. به‌طوری‌که بیش از 5 هزار نفر در آن ثبت ‌نام کردند که در نهایت 1894 فیلم و 500 ایده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. در اولین دوره این جشنواره علاقمندانی که در طی سال‌های پیش از این نیز اقدام به ساخت فیلم‌های کوتاه کرده‌بودند، آثار خود را ارسال کردند و مورد استقبال دبیرخانه جشنواره نیز قرار گرفت.
 
همچنین ایده‌های بسیار خوبی به دبیرخانه ارسال شد‌ که بسیار ارزشمند و قابل توجه بودند. از تعدادی از این عزیزان که ایده‌های بسیار خوبی ارسال کرده‌اند، دعوت کرده‌ایم تا با هزینه‌ی ساختی که از طرف بانک پرداخت خواهد شد، نسبت به ساخت فیلم در خصوص ایده‌های خود اقدام کنند.
 
 
رفیعی در خصوص شرایط و قوانین جشنواره خاطرنشان کرد: زمان آثار ارائه شده به جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد بیش از 180ثانیه نباشد. طرح و ایده اثر باید در یک صفحهA4 ارائه شود. سازندگان آثار نسخه نهایی اثر خود را همراه با عکس کارگردان (پس از ثبت‌نام در سایت) برای دبیرخانه ارسال کنند. ارسال ایده‌های بخش جنبی باید فقط از طریق ایمیل این نشانی پست الکترونیک دربرابر spambot ها و هرزنامه ها محافظت می شود. برای مشاهده آن شما نیازمند فعال بودن جاواسکریپت هستید انجام شود.
 
گفتنی است علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، تماس با دبیرخانه و همچنین ثبت‌نام، به سایت جشنواره به نشانی www.pasargadfilmfest.ir مراجعه کنند.

( 1 Vote )