بستن منو
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۳

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار صنعت بیمه > وزير اقتصاد:لازمه توسعه صنعت بيمه درك درست مسئولان است

وزير اقتصاد:لازمه توسعه صنعت بيمه درك درست مسئولان است



وزير اقتصاد و دارايي در مراسم چهلمين سالگرد بيمه مركزي ضمن تقدير از 40 سال فعاليت بيمه مركزي گفت: مسئولان بيمه‌اي براي توفيق بيشتر در ارائه خدمات اين صنعت بايد درك درستي ار فعاليت‌هاي اقتصادي داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبري فارس«توانا»، سيد شمس الدين حسيني در مراسم بزرگداشت چهلمين سالگرد تأسيس بيمه مركزي ضمن بيان نقش پر اهميت اين صنعت در توسعه اقتصاد كشور، اظهار داشت: يك قانون و يك مصوبه با يكسري عقود تصويب مي‌شود ولي در زمان اجراء و تبديل آنها به نهاد بايد زمان و انديشه طولاني را پشت سر بگذارد.
وي در ادامه فعاليت پوياي نهاد‌هاي مختلف كشور را در توسعه يا عقب ماندگي اقتصاد كشور‌ها پررنگ دانست و افزود: بيمه مركزي از جمله اين ارگان‌هاي مهم تلقي مي‌شود كه در چهلمين سالگرد تأسيس خود بايد چشم انداز هاي مؤثري را براي توسعه صنعت بيمه كشور به كار گيرد.
به گفته وي 40 سال تجربه و دانش در اين نهاد در حالي انجام مي‌شود كه كشور در چهارمين دهه انقلاب كه دهه پيشرفت است قرار داشته و در اين راستا چشم اندازهاي مهمي را براي اقتصاد ترسيم كرده است.
وزير اقتصاد و دارايي ضمن تشكر از كساني كه در قانون تأسيس بيمه مركزي مشاركت داشته‌اند، گفت:آمارهاي ارائه شده اين نهاد به وزارت اقتصاد نشان از خدمات مناسب اين صنعت بيمه به مردم دارد اما نبايد به اين آمار بسنده كرد به نحوي كه تمام مسئولان بايد هر روز خدمات جديد و قابل توجهي را به مردم عرضه كنند.
حسيني تصريح كرد: در زمان ابلاغ قانون اصل 44 بنده پيش بيني افزايش تقاضا براي صنعت بيمه را كرده بودم كه اين امر در زمان تحريم به تقاضاهاي مضاعف‌تري نيز تبديل شده است.
وي در ادامه از تمام مسئولان صنعت بيمه در خواست كرد براي معرفي خدمات بيمه‌اي از تمام توانايي خود استفاده كرده و با مردم آن گونه رفتار كنند كه شايسته آنان است.
وزير اقتصاد افزود: اكثر فعاليت‌هاي اقتصادي با انگيزه سود و منفعت انجام مي‌شود كه در اين راستا بايد مسئولان و دست اندركاران كشور به خصوص صنعت بيمه در ك درستي از فعاليت‌هاي خود داشته باشند.

منبع: بازتاب : روزنامه فرهنگ آشتي/ سياست روز


( 0 Votes )