بستن منو
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۲

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار صنعت بیمه > تاکید بیمه مرکزی در شفاف سازی عملکرد شرکت های بیمه

تاکید بیمه مرکزی در شفاف سازی عملکرد شرکت های بیمه

تاکید بیمه مرکزی در شفاف  سازی عملکرد شرکت های بیمه

مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی بیان کرد: با اشاره به استقبال بیمه مرکزی از جستجو و بررسی در مسیر شفاف‌سازی صنعت بیمه با شرکت‌هایی که عملکرد خود را به صورت جامع و شفاف عرضه نکنند، برخورد قانونی خواهد کرد.

به گزارش بیمه پاسارگاد، وی با بیان اینکه بیمه مرکزی از شفاف سازی مسیر صنعت بیمه استقبال می‌کند، افزود: ایجاد برقراری آرامش و اطمینان برای افراد بیمه شده جزء وضایف اصلی صنعت بیمه و فعالیت های بیمه مرکزی ایران به شمار می رود و برای محقق شدن این امر ، حفظ کردن از اعتماد مردم و امانت‌داری یک اصل مهم محسوب می شود که خوشبختانه تا به امروز ، صنعت بیمه از آن بهره‌مند بوده است.

همچنین با اشاره به شناخت رسانه‌ها از وضعیت صنعت بیمه کشور، بیان کرد : اطلاع رسانی  به موقع در خصوص تحقیق و بررسی از صنعت بیمه در رسانه‌ها باید به دور از فضاسازی‌های سیاسی انجام پذیرد زیرا صنعت بیمه هیچ‌گاه نمی‌تواند در فضایی متشنج و ناآرام، در زمینه آرامش و اطمینان خاطر به مردم موفق باشد.

وی با بیان تأکید بر این موضوع که سهم صنعت بیمه در توسعه ملی و اقتصاد کلان در حال افزایش است افزود: ادامه فعالیت ها جز در سایه شفاف سازی امکان‌پذیر نیست.

مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با اشاره به انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های بیمه توسط این سازمان، بیان کرد : هیچ‌گونه فعالیت پنهانی و مخفی ، دور از چشم قانون در صنعت بیمه وجود ندارد و بیمه مرکزی با شرکت‌هایی که عملکرد خود را به صورت جامع و شفاف ارائه نکنند، برخورد قانونی خواهد کرد.

سپس  افزود: تقویت بنیاد  سازمان نظارتی بیمه مرکزی در دولت یازدهم (تدبیر و امید) در راستای ارتقای امنیت ، اطمینان و آرامش بیشتر بیمه‌گذاران و جلب رضایت و اعتماد مردم صورت گرفته و برای محقق شدن و پشتیبانی از  حقوق مشتریان و بیمه‌گذاران صنعت بیمه، کاستی نخواهد کرد.


( 0 Votes )