بستن منو
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۹

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار صنعت بیمه > راه اندازی بیمه خودپرداز در فیلیپین

راه اندازی بیمه خودپرداز در فیلیپین

راه اندازی بیمه خودپرداز در فیلیپین

راه اندازی "بیمه خودپرداز" در فیلیپین

به گزارش بیمه پاسارگاد از صنعت بیمه و به نقل از بیزینش اینشورنس،دولت فیلیپین در نظر دارد تا با اجرا طرحی جدید بتوانند مشتریان بانکی خود را در برابر سرقت و کلاهبرداری بیمه کند.

روزنامه "فیلیپین استار" در گزارشی نوشت که اخیرا کمیته بانک‌ ها و واسطه های مالی جلسات عمومی در مورد این قانون که توسط " رومان رومولو" نماینده پارلمان ارائه شده است، برگزار کرده است.

رومولو بر این باور است، افزایش تقلب در کارت های بانکی که هزاران میلیون پزو خسارت مشتریان از اتحادیه ها را در پی داشته است، شامل کپی برداری از کارت بانکی و دریافت شماره اطلاعات شخصی افراد می شود و هم اکنون در سطح هشدار قرار دارد.
او با اشاره به پیشنهاد خود گفت: این پیشنهاد برای کمک به مشتریانی است که حساب شخصی ‌شان بدون اطلاع آنان مورد دستبرد قرار می گیرد و به قربانیانی که نیاز به امنیت شخصی بیشتری دارند، کمک می کند.

او در ادامه گفت که بدون وجود قانون، بانک مرکزی قادر نخواهد بود تا بانک‌ها را وادار کنند تا بیمه کلاهبرداری از خودپرداز را به دارندگان حساب های بانکی بپردازد. البته بانک ها می توانند به صورت داوطلبانه این نوع خدمات را ارائه دهند مانند "بانک ملی فیلیپین".

پیش از این کمیسیون بیمه در فیلیپین طی گزارشی اعلام کرده بود که سه ماهه اول سال 2013 میلادی، یکی از پرسودترین زمان ها برای صنعت بیمه در این کشور بوده است و این روند در این سال ادامه خواهد داشت. به گفته کارشناسان، نشان های مثبتی از رشد صنعت بیمه در این کشور آسیایی وجود دارد و این رشد مدیون وعده های اقتصادی داده شده است.


( 0 Votes )