بستن منو
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۶

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بیمه های عمر > بیمه عمر محصول مورد علاقه 70 درصد هندی ها

بیمه عمر محصول مورد علاقه 70 درصد هندی ها

آخرین نظرسنجی انجام شده نشان می دهد که بیش از ۷۰ درصد هندی های که از شرایط مالی خوبی برخوردارند، پیش از هر اقدامی بیمه نامه عمر خریداری می کنند.

به گزارش بیمه پاسارگاد، از صنعت بیمه و به نقل از بیزینس اینشورنس، بر اساس نظرسنجی "گلوبال پلاس" بیمه عمر یکی از گزینه ‌های سرمایه گذاری برای خانوارهای هندی محسوب می شود که درآمد سالانه آنان 2.5 میلیون روپیه (حدودا چهار هزار) در سال است.

در این گزارش آمده است، 70 درصد از هندی هایی که معتقدند باید پول نقد را به عنوان سرمایه نگه داشت، بیمه عمر را بهترین روش می دانند. این افراد عموما بخش اعظمی از سرمایه خود را تحت عنوان سپرده ثابت نگه می دارند.

در این نظرسنجی مشخص شده که هندی‌ ها 25 درصد از درآمد خالص خود را سرمایه گذاری می‌کنند که این نرخ بیشتر از 17 درصد متوسط جهانی است.

بیش از نیمی از شهروندان هند حدود 64 درصد پس انداز یا سرمایه گذاری را به عنوان پشتوانه مالی مهم برای اطمینان از زندگی آسوده در زمان بازنشستگی انجام می‌ دهند و سه چهارم کسانی که بازنشسته نشده ‌اند نیز در حال پس ‌انداز برای زمان بازنشستگی خود هستند. این نرخ از متوسط جهانی تقرییا 62 درصد بالاتر است.

همچنین، سه چهارم هندی ‌ها معتقدند که می ‌دانند باید چه میزان برای بازنشستگی خود پس انداز کنند که این نرخ نیز بیش از متوسط جهانی (حدودا 50 درصد) اعلام شده است.

اکثر هندی هایی (75 درصد) که در این نظرسنجی شرکت کرده اند، بر این باورند که امور مالی خود را تحت کنترل دارند؛ این نرخ قابل قیاس با متوسط جهانی 55 درصد نیست. بالاترین درصد در این زمینه به چین تعلق دارد؛ حدودا 84 درصد از چینی ها نیز می گویند که امور مالی خود را تحت کنترل دارند.

طبق گزارش های منتشر شده، افراد ثروتمند در هند کمتر از یک درصد از کل جمعیت یک میلیارد و 270 میلیون نفری این کشور را در برمی ‌گیرند.


( 0 Votes )