بستن منو
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۹

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > حضور بیمه پاسارگاد در میان ۳۰۰ شرکت برتر کشور

حضور بیمه پاسارگاد در میان ۳۰۰ شرکت برتر کشور


سازمان مدیریت صنعتی طبق رسم چند ساله خود شركت‌های برتر كشور را از نظر حوزه های حجم فروش، اشتغالزايي، سرمايه، بهره‌وري و شاخص بازدهي فروش در سال مالی ۸۸ رتبه‌بندی و معرفی کرده است.

در فهرست شرکت‌های برتر کشورکه در سیزدهمین سال متوالی توسط سازمان مدیریت صنعتی اعلام شد شرکت بیمه پاسارگاد از نظر میزان فروش و درآمد جزء هفت شرکت برتر بیمه ای قرار گرفت.
درگروه بیمه‌هاي بازرگانی، بیمه ایران با حفظ جایگاه خود در همان رده پانزدهم باقی ماند، بیمه آسیا با ۶ رتبه کاهش از جایگاه ۴۹ به جایگاه ۵۵ رفته، بیمه پارسیان با سه رتبه کاهش جایگاه هشتاد و پنجمی را کسب کرده، بیمه البرز جایگاه ۸۶ خود را حفظ کرده و بیمه دانا هم بدون تغییر رتبه روی پله ۸۹ ایستاده است.همچنین بیمه نوین از رتبه ۳۲۰ در سال ۸۷ به ۲۰۵ در سال ۸۸ و بیمه پاسارگاد با تغییر رتبه بسیار مناسب ۸۹ پله ای از رتبه ۳۴۵ در سال ۸۷ به رتبه ۲۵۶ در سال ۸۸ ارتقاء یافت.

گزارش ها حاکی است که رتبه‌بندی ۳۰۰ شركت بزرگ كشور براساس اطلاعات سال مالی ۱۳۸۸ کشور تصويري واقعی از وضعیت شرکت‌های‌‌ايرانی است. تصویری بدون برفک که با اتکا به آمارهاي كمي قابل اعتماد، چگونگي تغييرات درآرايش بنگاه‌هاي صنعتی و مالی بزرگ كشور را در كنار يكديگر ارائه دهد. براي گزينش صد شركت برتر ايران سال‌ها است که معيار فروش مبناي انتخاب قرار گرفته است. در مورد كليه شركت‌ها، رقم فروش خالص، در مورد بانك‌ها و موسسات مالي جمع درآمد مشاع و غيرمشاع و در شرکت‌های بیمه‌‌اي مجموع درآمدهاي بيمه‎اي و درآمد حاصل از سرمايه‎گذاري‎ها لحاظ مي‎شود. افزون براین، پس از گزينش و رتبه‌بندي شركت‌ها براساس شاخص «حجم فروش»، اين شركت‌ها براساس شاخص‌هاي ديگري مقايسه و رتبه‌بندي مي‌شوند.

 


( 1 Vote )