بستن منو
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۱

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > هدیه بیمه پاسارگاد به خریداران بیمه بدنه

هدیه بیمه پاسارگاد به خریداران بیمه بدنه


شرکت بیمه پاسارگاد در راستای تعمیم و گسترش فرهنگ بیمه سفر به دارندگان بیمه بدنه اتومبیل بیمه پاسارگاد کارت هدیه بیمه جامع مسافرتی داخل کشور اهداء می نماید.
طبق گزارش های دریافتی، کارت هدیه بیمه جامع مسافرتی داخل کشور همزمان با بیمه نامه بدنه اتومبیل صادر شده و در اختیار بیمه شده قرار می گیرد تا فرد در زمان سفر، بیمه نامه جامع مسافرتی را با توجه به تعداد همراهان و نوع وسیله نقلیه از بیمه پاسارگاد دریافت نماید. شایان ذکر است، تعداد و ارزش کارت هدیه اهدایی با توجه به مبلغ حق بیمه خودرو قابل افزایش است.
بیمه جامع مسافرتی داخل کشور یکی از انواع بیمه های خرد است که به صورت آنی د ر محل کار یا منزل افراد صادر شده و با پوشش های آتش سوزی منزل مسکونی، هزینه های بیمارستانی (ناشی از حادثه یا بیماری)، حوادث انفرادی ، بدنه اتومبیل و ... آرامش را به هم میهنان عزیز هدیه می دهد. بیمه جامع مسافرتی داخل کشور، ساختمان و اثاثیه محـل سکونت مندرج در بیمه نامه را تحت پوشش بیـمه آتش سوزی قرار می دهد و چنانچه افراد تحت پوشش، در طول سـفر به هر علت دچار حادثه و یا بیماری شوند می توانند هزینه های بستری شدن در بیمارستان را از طریق این بیمه نامه دریافت نمایند. بیمه حوادث انفرادی با پوشش های فوت، نقص عضو و از کارافتادگی از دیگر مزایای بیمه جامع مسافرتی به شمار می رود. بعلاوه این بیمه نامه، خسارت بدنه اتومبیل بیمه شده را تامین کرده و هزینه های ایاب و ذهاب افراد تحت پوشش را فراهم می نماید.
در بیمه جامع مسافرتی داخل کشور، تعیین طول مدت سفر (۵ تا ۲۰روز) و تعداد همراهان اعم از اعضای خانواده و دوستان ( ۳ تا ۷ نفر) انتخابی است. همچنین علاوه بر بیمه جامع مسافرتی داخل کشور، بیمه های مسئولیت مدنی منزل مسکونی و واحد های صنفی، آتش سوزی منزل مسکونی و واحد های صنفی از جمله بیمه های خرد محسوب می شوند که با هزینه بسیار مناسب و تنها با یک تماس تلفنی در محل کار یا منزل شما قابل ارائه است.


( 1 Vote )