بستن منو
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۲

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > اطمینان خاطر مسافران با بیمه جامع مسافرتی

اطمینان خاطر مسافران با بیمه جامع مسافرتی

شرکت بیمه پاسارگاد به منظور ارائه خدمات مطلوب و سهولت ارتباط شبکه فروش با هموطنان گرامی اقدام به ارائه بیمه جامع مسافرتی داخل کشور نموده است.
بیمه مسافرتی داخل کشور به لحاظ دفترچه ای بودن به صورت آنی در منزل و یا محل کار شما در لحظه صادر شده و با پوششهای متعدد و متمایز، موجب صرفه جویی در وقت و انرژی می گردد.

این بیمه با پوشش های بیمه آتش سوزی منزل مسکونی، درمان، حوادث انفرادی ، بدنه اتومبیل و مازاد شخص ثالث آرامش هم میهنان عزیز را در طول سفر، در سراسر کشورتضمین می نماید.

بیمه جامع مسافرتی داخل کشور، ساختمان و اثاثیه محل سکونت مندرج در بیمه نامه را تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار می دهد و همچنین هنگام استفاده از این بیمه نامه چنانچه افراد تحت پوشش، در طول سـفر به هر علت دچار حادثه و یا بیماری شوند می توانند هزینه های بستری شدن در بیمارستان را از طریق این بیمه نامه دریافت نمایند. بیمه حوادث انفرادی با پوشش های فوت، نقص عضو و از کارافتادگی به دلیل وقوع حادثه از دیگر مزایای بیمه جامع مسافرتی به شمار می رود. بعلاوه این بیمه نامه، خسارت بدنه اتومبیل بیمه شده را تامین کرده و هزینه های ایاب و ذهاب افراد تحت پوشش را فراهم می نماید و همچنین خسارت مالی وارده بر اشخاص ثالث، ناشی از حوادث رانندگی خودرو سواری (مازاد بر بیمه شخص ثالث قانونی) تحت پوشش این بیمه نامه است.

بیمه جامع مسافرتی داخل کشور با پوششهای ویژه خود، حتی با یک تماس تلفنی در منزل و یا محل کار شما صادر شده و منطبق با خواست و هماهنگ با درآمد عموم مردم عرضه می شود و با حق بیمه بسیار اندک آرامش در سفر را تضمین می نماید. در بیمه جامع مسافرتی داخل کشور، تعیین طول مدت سفر تا ۲۰ روز و تعداد همراهان اعم از اعضای خانواده و دوستان از ۳ تا ۷ نفر،انتخابی است. چنانچه در طول مدت ۲۰ روزه این بیمه نامه حتی اگر امکان سفر هم مهیا نشد در شهر مبدا می توان از پوششهای خاص این طرح و مزایای ویژه آن استفاده نمود.


( 2 Votes )