بستن منو
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۲

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > پوشش جدید بیمه پاسارگاد در سبد سپرده گذاران بانک پاسارگاد

پوشش جدید بیمه پاسارگاد در سبد سپرده گذاران بانک پاسارگاد

خدمتی جدید از بیمه پاسارگاد


پوشش جدید بیمه پاسارگاد در سبد سپرده گذاران بانک پاسارگاد

بیمه پاسارگاد علاوه بر پوشش هزینه های بیمارستانی، حوادث، آتش سوزی منازل مسکونی در یک اقدام ابتکاری پوشش بیمه تکمیلی حادثه سپرده گذاران بانک پاسارگاد را به هزینه بانک افزایش داد.

بنابراین گزارش، بانک پاسارگاد با انگیزۀ پشتیبانی و حمایت از مشتریان خود با همکاری بیمه پاسارگاد ، بسته بیمه ای جامعی را متناسب با مبلغ و مدت سپرده آنان فراهم نموده است . در این طرح جدید، کلیه سپرده گذاران حقیقی که دارای سپرده بلند مدت بیش از یکسال باشند از اول آبان ماه سال جاری تحت پوشش بیمه تکمیلی حادثه قرار دارند. خبرنگار ما گزارش می دهد، این بيمه نامه کلیه سپرده گذاران مشمول این طرح را از سال دوم سپرده گذاری و معادل مبلغ سپرده تا یک میلیارد ریال تحت پوشش خطر فوت به هر علت (اعم از طبیعی و یا حادثه) قرار داده است.

شایان ذکر است، کلیه سپرده گذاران حقیقی دارای سپرده بلند مدت ، متناسب با مبلغ سپرده تا سقف دویست میلیون ریال از سال گذشته تحت پوشش بیمه درمان (هزینه های بستری شدن در بیمارستان و اعمال جراحی) قرار گرفته اند.

همچنین این گزارش می افزاید پیش از این بیمه پاسارگاد خدمات ممتاز دیگری را در قالب ۴ طرح ویژه به سپرده گذاران با هزینه بانک پاسارگاد ارائه کرده است. پوشش بیمه حادثه در طول شبانه روز و در کلیه نقاط جهان به میزان مبلغ سپرده و تا سقف یک میلیارد ریال، بیمه آتش‌سوزی منزل مسکونی سپرده گذاران به میزان ۵۰ درصد مبلغ سپرده تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و تخفیف ویژه بیمه بدنه اتومبیل سپرده گذاران از جمله امتیازاتی است که به تمامي‌ سپرده‌گذاران با هر نوع سپرده و موجودی ارائه شده است.

در ادامه گزارش آمده است، علاوه بر پوشش های فوق تمام تسهیلات گیرندگان از بانک پاسارگاد می توانند در مقابل خطرات فوت ناشی از حادثه یا بیماری به میزان اصل و سود تسهیلات و حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال، با استفاده از تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد با هزینه شخصی تحت پوشش بیمه عمر مانده بدهکار قرار گیرند. بدیهی است در صورت فوت تسهیلات گیرنده ، مانده بدهی وی توسط شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت مي‌شود و هیچ گونه تعهدی در قبال پرداخت بدهی متوجه وراث تسهیلات گیرنده نخواهد بود و کلیه وثایق و تضامین مربوطه آزاد خواهد شد.

بیمه پاسارگاد با آرزوی سلامتی و تندرستی برای کلیه سپرده گذاران بانک پاسارگاد ، درصدد است در راستای تامین امنیت مالی و آرامش فکری آنان خدمات ویژه و قابل توجه ای را ارائه نماید . سپرده گذاران گرامی می توانند برای دریافت گواهی بیمه خود و کسب اطلاعات بیشتر به شعبه های افتتاح کننده سپرده خود مراجعه نمایند.


( 0 Votes )