بستن منو
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۸

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > سهام شرکت بیمه پاسارگاد در صدر معاملات

سهام شرکت بیمه پاسارگاد در صدر معاملات

سهام شرکت بیمه پاسارگاد در صدر معاملاتسهام شرکت بیمه پاسارگاد بالاترین حجم معاملات گروه بیمه، در بازار سرمایه را به خود اختصاص داد.

در معاملات روز دوشنبه بازار سرمایه بیمه پاسارگاد در صدر معاملات قرار گرفت.


در معاملات روز بیست و هفتم آذرماه، سهام ۱۰ شرکت بیمه ای در بازارهای بورس و فرابورس مورد داد و ستد قرار گرفت.

دو شرکت بیمه پاسارگاد و بیمه ملت در رقابت بالاترین حجم معاملات گروه بیمه، در بازار سرمایه بودند که اولی از فرابورس و دومی از بورس بود که نهایتاً با خاتمه ساعت معاملاتی بیمه پاسارگاد توانست با بیش از ۱/۶ میلیون سهم در رتبه اول بیشترین حجم سهام دادوستد شده قرار گیرد.

امروز هم تقریبا تمامی نمادهای بیمه ای روی تابلوهای بازار قیمت خوردند اما تعدادی در قیمتهای منفی و تعدادی هم در قیمتهای مثبت قرار گرفتند که امکان ایجاد روند مثبت یا منفی را از بین می برد. نکته جالب هم اینکه هر از چند گاهی یکی از نمادها با حجم بالای جابجایی سهام مواجه است که کاستی سایر نمادها را جبران می کند. همچنین، شاخص صنعت بیمه در بورس امروز ۰/۱۵ درصد کاهش داشت و به رقم ۱۵۶۷ رسید.
سایر معاملات شرکتهای بیمه بدین صورت بود:

بیمه ملت با حجم معاملات ۱,۰۳۴,۱۲۶ سهم به ارزش ۱,۱۳۴ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم با افزایش ۳۷،۰ درصدی به رقم ۱,۰۹۷ ریال رسید.

سهام بیمه پاسارگاد نیز نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و با مبادله ۱,۶۳۶,۱۶۸ سهم به ارزش ۳,۴۳۸ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۱۰۲ ریال بسته شد.
بیمه البرز نسبت به روز گذشته ۶۸،۰ درصد کاهش داشت. در این نماد ۴۱۴،۸۳ سهم به ارزش ۳۱۷ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۳,۹۲۹ ریال بسته شد.

در بیمه نوین ۲۷,۱۰۰ سهم به ارزش ۵۴ میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت. این نماد با ۴،۹۴ درصد افزایش به قیمت پایانی ۱،۹۹۸ ریال رسید.

بیمه آسیا در مقایسه با روز گذشته تغییری نداشت و با حجم معاملات ۹۰۰ سهم به ارزش ۲ میلیون ریال داد و ستد شد قیمت پایانی این سهم ۲,۵۹۳ ریال بود.
در بیمه دانا ۱۰,۸۵۲ سهم به ارزش ۴۷ میلیون ریال داد و ستد شد که این نماد با کاهش ۰/۱۱ درصدی و با قیمت پایانی ۴,۳۶۶ ریال بسته شد.

بیمه ما با کاهش ۴،۹۳ درصدی مواجه بود. در این نماد ۵۲,۴۰۰ سهم به ارزش ۵۷ میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت و با قیمت پایانی ۱/۰۸۱ ریال بسته شد.

بیمه پارسیان نیز حجم معاملاتی برابر ۴۹۸،۴۱ سهم به ارزش ۹۱ میلیون ریال داشت و قیمت پایانی آن با ۰۵،۰ درصد کاهش، ۲,۲۰۸ ریال بود.

بیمه آرمان با کاهش ۰/۴۵ درصدی و حجم ۲۰,۰۰۰ سهم به ارزش ۴۰ میلیون ریال و با قیمت پایانی ۲,۰۱۰ ریال، بیمه میهن نیز با حجم ۲۰,۰۰۰ سهم به ارزش ۲۲ میلیون ریال و قیمت پایانی ۱,۱۰۶ ریال به کار خود پایان دادند.

شاخص کل بورس با ۱/۶۹ درصد افزایش به رقم ۳۴۶۶۹ رسید.
اکثر صنایع مهم بازار امروز صف خرید داشتند و همانطور که پیش بینی شده بود، به تدریج تا پایان آذرماه از شدت عرضه های کاسته خواهد شد و در صورت ثبات شرایط فعلی روند صعودی بازار بصورت تدریجی ادامه خواهد داشت. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص بورس مربوط به ملی صنایع مس با ۱۰۶ و بیشترین تأثیر منفی هم مربوط به بانک پارسیان با ۷واحد تأثیر بود. همچنین در معاملات امروز تعداد ۳۱,۱۲۵ میلیون سهم به ارزش ۲,۴۷۹,۹۱۹/۰۱ میلیون ریال در بازار بورس مورد معامله قرار گرفت.

نماگر بازار امروز هم رکورد زد و بر اعداد جدیدی ایستاد. (اطلاعات و تغییرات شاخص کل بورس).


( 0 Votes )