بستن منو
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۷

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > طرح جدید بیمه آتش سوزی بیمه پاسارگاد

طرح جدید بیمه آتش سوزی بیمه پاسارگاد

طرح جدید بیمه آتش سوزی پاسارگادمعرفی طرح جدید آتش سوزی بیمه پاسارگاد

بیمه آتش سوزی و زلزله منازل مسکونی (طرح ودیعه گذاری)

گردهمايی جهت معرفی طرح جديد بيمه آتش سوزی و زلزله منازل مسکونی «طرح وديعه گذاری » با حضور مديران و نمايندگان بيمه پاسارگاد روز هشتم آذرماه در تالار ايوان شمس برگزار شد.
در اين گردهمايی که با حضور نمايندگان عمومی، مديران ارشد و نمايندگان بيمه های بیمه عمر و تامين آتيه استان تهران برگزار شد،حميد عبدالحسين حريری مدير کل بيمه های اموال رياست جلسه را به عهده داشت و آغازگر اين جلسه بود.
حميد عبدالحسين حريری در آغاز سخن اظهار داشت: در آستانه سالروزتاسيس شرکت بيمه پاسارگاد و گراميداشت هفته بيمه گردهم آمده ايم تا نتايج تلاش و مطالعات دقيق مديران و کارشناسان در اتاق فکر را که حاصل آن طراحی محصولی جديد برای بيمه آتش سوزی منازل مسکونی توام با پوشش خطر اضافی زلزله با عنوان « طرح وديعه گذاری » نام گذاری شده و مراحل اخذ مجوز از بيمه مرکزی جمهوری اسلامی ايران را با موفقيت طي نموده است رونمايی کنيم .

اين طرح هم اکنون قابليت اجرايی يافته و تيم همکارانمان مراحل اخذ فرم ها ، فروش و صدور آن را اعلام خواهند کرد.
ايشان افزودند: آتش سوزی و به خصوص زلزله يکی از قديمی ترين بلايايی است که جامعه بشری همواره با آن درگير بوده و نتوانسته برای آن چاره ای قطعي بيابد. اين خطرات مي توانند در زماني کوتاه، سلامتی و دارايی خانواده را دچار مخاطره کنند.
به همين دليل، شرکت بيمه پاسارگاد با ارائه بيمه آتش سوزی منازل مسکونی به صورت «طرح وديعه گذاری » ساختمان، تاسيسات و اثاثيه را به صورت بلند مدت تحت پوشش اين طرح قرار داده، تا وديعه گذاران از آرامش خاطر بيشتری نسبت به وقوع خطراتی كه معمولاً غيرقابل پيش بينی هستند، برخوردار
شوند.
طرح جدید بیمه آتش سوزی پاسارگادمدير کل بيمه های اموال در ادامه از ويژگی های خاص صنعت بيمه ياد کرد و افزود: در ساير حرف و صنايع ويژگی های کالای مورد عرضه به وضوح قابل لمس بوده در حالی که در صنعت بيمه به گونه ديگری است.
در صنعت بيمه ابتدا پوشش بيمه ای به فروش مي رسد و حتي گاهی يک سال يا سال های بعد قيمت واقعی و تمام شده آن مشخص می شود. در بيمه ابتدا فرد با خريد يک برگ کاغذ که همان بيمه نامه است، آرامش روحی و روانی را برای خود و خانواده هديه مي برد ولی مزايای آن را در زمان وقوع خسارت حس می کند. هر تاجری با سرمايه اي مشخص به کسب و کار خود مشغول است، ولي سرمايه يک نماينده بيمه، همان پرتفويی است که در طول مدت فعاليت خود به دست می آورد. لذا نماينده بيمه بايد به فکر پرتفوي ماندگار خود باشد.

حريري ادامه داد: سرمايه ماندگار در بيمه های اشخاص حقيقتاً بيمه عمر و تامين آتيه است زمانی که يک بيمه نامه عمر به فروش مي رسد در سال اول به شما به عنوان يک نماينده نگاه مي شود، در حالی که در سال دوم اعتماد بيمه گذار نسبت به نماينده دو چندان شده و معتمد بيمه گذار تلقی مي شود.
سرمايه ماندگار در بيمه های اموال، بيمه آتش سوزی ا ست.

در طول سال های متمادی فعاليت در صنعت بيمه، با نماينده هايی مواجه شديم اذعان داشتند که در زمان تمديد بيمه نامه آتش سوزی يک بيمه گذار، 30 سال بيمه گذار آن نماينده باقی مانده است.
يعني اعتمادی عميق بين بيمه گذار، نماينده و شرکت بيمه به وجود آمده است.

در طرح حاضر، تمام نمايندگان فروش بيمه عمر و تامين آتيه در کنار نمايندگان عمومی شرکت می توانند در امر فروش بيمه آتش سوزی و زلزله منازل مسکونی طرح وديعه گذاری فعاليت کنند و آرامش روانی ناشی از بيمه های آتش سوزی را به عموم مردم جامعه هديه دهند.

طرح جدید بیمه آتش سوزی پاسارگاددر ادامه اين گردهمايی عليرضا مقانلو معاون مدير بيمه های آتش سوزی، در مورد بيمه آتش سوزی و زلزله منازل مسکونی «طرح وديعه گذاری »
توضيح ات مبسوطی ارائه داد و گفت:
براي نخستين بار با هدف شناسائي نياز عموم مردم جامعه طرح بيمه آتش سوزي منازل مسکوني به صورت طرح وديعه گذاري ارائه شده است.
اين طرح ساختمان،تاسيسات و همچنين لوازم و اثاثيه منزل مسکوني را در مقابل خطراتي مانند آتش سوزي، انفجار، صاعقه و زلزله در قالب يك بيمه نامه جامع تحت پوشش بيمه آتش سوزي قرار مي دهد.
لازم به ذکر است، اين بيمه نامه به مدت 5 سال ساختمان و اثاثيه محل بيمه را تحت پوشش قرار مي دهد، همچنين اعتبار اين بيمه نامه براي يک دوره پنج ساله ديگر قابل تمديد است.همچنين فرانشيز خسارت ناشي از زلزله در اين بيمه نامه 1درصد مبلغ سرمايه بيمه محاسبه مي شود.

آقای نادر شهروزی رئيس دفترامور مشتريان، در خصوص چگونگي صدور دفترچه های بيمه آتش سوزی عنوان کرد:
کليه نمايندگان عزيز در خصوص فروش و تکميل فرم بيمه نامه هاي دفترچه اي اطلاعات کاملي دارند، اين بيمه نامه نيز ويژگي هاي خاصي دارد که بايد به آن توجه داشت.
اگر مي خواهيد در کار خود موفق باشيد به ويژگي هاي بيمه نامه و اطلاعاتی که عرضه مي کنيد اشراف کامل داشته باشيد.

دفترچه بيمه آتش سوزي منازل مسکوني به نام «گواهي بيمه آتش سوزي و زلزله منازل مسکوني طرح وديعه گذاران » عرضه شده است. نمايندههاي فروش و بازاريابان بيمه عمر شرکت نيز مي توانند براي ارائه اين بيمه نامه از طريق فرم پيشنهاد مخصوصي که طراحي شده است اقدام نمايند. هر نماينده فروش ، بازارياب مي تواند با تکميل فرم پيشنهاد، اين فرم را به تاييد مدير فروش رسانده و از طريق شعبه خود نسبت به صدور گواهي اقدام نمايند.

در پايان از تمام نمايندگان و شبکه فروش به دليل دلگرمی و حضور در اين گردهمايی تقدير و تشکر بعمل آمد.


( 2 Votes )