بستن منو
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۳

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > پرداخت آنلاین اقساط بیمه عمر

پرداخت آنلاین اقساط بیمه عمر

پرداخت آنلاین و غیرحضوری اقساط بیمه نامه عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای تسهیل در ارایه خدمات به عموم هموطنان گرامی ، از ابتدای سال جاری امکان پرداخت حق بیمه، بیمه عمر و تامین آتیه را از طریق درگاه الکترونیکی و خودپردازهای بانک پاسارگاد میسر نموده است.

از طریق نرم افزار صدور بیمه نامه عمر و تامین آتیه امکانی فراهم شده تا کلیه دارندگان بیمه نامه عمر و تامین آتیه از طریق درگاه پرداخت بانک پاسارگاد انتخاب گزینه «پرداخت قبوض بانک پاسارگاد» با استفاده از "شناسه قبض" و "شناسه پرداخت" مبلغ اقساط بیمه نامه خود را پرداخت نمایند.

همچنین بیمه گذاران این بیمه نامه می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک پاسارگاد در سراسر کشور و انتخاب منوی «پرداخت قبوض » با وارد کردن "شناسه قبض" و "شناسه پرداخت" مندرج در برگه های دفترچه، حق بیمه مربوطه را پرداخت نمایند .

گفتنی است، دارندگان بیمه نامه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد که دفترچه های آنان فاقد شناسه های پرداختی است با مراجعه به مراکز صدور و دریافت دفترچه های جدید که دارای "شناسه قبض" و "شناسه پرداخت" باشد، می توانند از طریق اینترنت بانک و یا عابر بانک های پاسارگاد نیز اقدام به پرداخت حق بیمه خود نمایند.

برای مطالعه راهنمای پرداخت آنلاین حق بیمه عمر پاسارگاد به لینک زیر مراجعه فرمایید.

راهنمای پرداخت آنلاین حق بیمه عمر پاسارگاد


( 1 Vote )