بستن منو
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > سایت بیمه عمر پاسارگاد ، برگزیده هفتمین جشنواره وب ایران

سایت بیمه عمر پاسارگاد ، برگزیده هفتمین جشنواره وب ایران

سایت بیمه عمر پاسارگاد ، برگزیده هفتمین جشنواره وب ایران

سایت بیمه عمر پاسارگاد ، برگزیده هفتمین جشنواره وب ایران

امسال نیز هفتمین جشنواره وب ایران با حضور 13 هزار وب سایت فارسی در 47 گروه در حوزه های گوناگون برگزار شد و در نهایت 27 بهمن ماه با معرفی برگزیدگان وب و موبایل ایران به پایان رسید.

جشنواره وب ایران 1393 در روزهای 26 و 27 بهمن‌ماه میزبان بیش از 700 متخصص و کارآفرین در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی بود و به برندگان نهایی تندیس اهدا شد.

انتخاب هر وب سایت با توجه به آرای بیش از 4500 داور صورت گرفته است. بیمه پاسارگاد نیز به عنوان سایت برگزیده حوزه بانک و بیمه شناخته شد. سایت بیمه عمر پاسارگاد توانست به مرحله نهایی راه یابند و درنهایت نیز این سایت به عنوان انتخاب نهایی آرای مردمی شناخته شد.

بیمه عمر پاسارگاد برگزیده هفتمین جشنواره وب ایران

هدف اصلی از برگزاری این جشنواره، تشویق و توسعه تولید محتوا و خدمات منطبق بر فرهنگ ایرانی در فضای مجازی بود. این جشنواره با محورهای مختلفی مانند طراحی تجربه کاربری و نوآوری در رابط‌های کاربردی، مدیریت تولید و توسعه نرم‌افزار، تحولات برنامه‌نویسی مدرن، تجارت الکترونیک و فروش آنلاین در ایران، تبلیغات اینترنتی و بازاریابی دیجیتال در ایران و کارآفرینان فضای دیجیتال شکل گرفت.

ملاک های داوری جشنواره شامل:
محتوا
ساختار و مسیر
طراحی دیداری
کارکرد
تعامل
تجربه کلی

این انتخاب در حالی صورت گرفت که برخلاف سایر سایت‌ها، بنری برای جمع‌آوری رأی قرار ندادیم. با این وجود، سرمایه واقعی خود را بیمه گذاران و کاربران فهیم و پویای خود می‌دانیم و به این سرمایه می‌بالیم.
ضمن تبریک به شما بیمه گذاران، مشتریان و کاربران گران‌مایه، برگزیده شدن بیمه پاسارگاد در این جشنواره را به فال نیک می گیریم و با توانی مضاعف برای بهبود خدمات بیمه ای و اطلاع رسانی به شما، تلاش خواهیم کرد. به همراهی با شما افتخار می‌کنیم و این همراهی را بهترین و باارزش‌ترین جایزه برای خود می‌دانیم.

جهت مشاهده دایرکتوری جشنواره به لینک زیر مراجعه فرمایید.

وب سایت های برگزیده سال 93


( 0 Votes )