بستن منو
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۳

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بیمه های عمر > گسترش بیمه عمر و زندگی در کشور

گسترش بیمه عمر و زندگی در کشور

لزوم فرهنگ‌ سازی برای گسترش بیمه‌های عمر و زندگی در کشور

مدیر بیمه‌های عمر شرکت بیمه پاسارگاد : فرهنگ سازی و شناساندن بیمه عمر به عنوان نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده به مردم ضروری است.


آقای بهروز نیرومند در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: بیمه پاسارگاد با وجود نوپا بودن در راستای توسعه بیمه‌های زندگی گام‌های بلندی برداشته است.

مدیر بیمه‌های عمر و تامین آتیه بیمه پاسارگاد در تشریح این اقدامات گفت: برگزاری همایش‌های آموزشی بیمه عمر در سراسر کشور به متقاضیان نمایندگی فروش بیمه عمر از مهم‌ترین اقدامات شرکت است که امسال برای سومین سال پیاپی در حال برگزاری است.

وی افزود: این همایش‌های آموزشی نتایج بسیار مطلوبی داشته تا حدی که به تشخیص بیمه مرکزی به عنوان نهاد متولی و ناظر، بیمه پاسارگاد در این رشته بالاترین رتبه را در بین شرکت‌های خصوصی دارد.

مدیر بیمه عمر و آتیه شرکت بیمه پاسارگاد سهم بیمه‌های عمر از مجموع پرتفوی این شرکت را ۳۵ درصد عنوان و تصریح کرد: این رقم در صنعت بیمه کشور، رقم بسیار قابل ملاحظه‌ای است.

وی در مورد برنامه‌های امسال در خصوص بیمه عمر گفت: در نظر داریم ضمن گسترش شعب و نمایندگی‌ها در شهرهای مختلف، همایش‌های آموزشی بیمه عمر را گسترش دهیم.

نیرومند در پاسخ به سؤالی درباره چگونگی ایجاد انگیزه برای مشتریان سرمایه‌گذاری در بیمه عمر گفت: متأسفانه مردم کمتر به رشته‌های بیمه‌ای غیر از شخص ثالث که اجباری است علاقه نشان می‌دهند و خصوصاً بیمه عمر در کشور ما جایگاه کم‌رنگی دارد.

وی اضافه کرد: بایستی برای افزایش این رشته بیمه‌ای کار فرهنگی صورت بگیرد و ما نیز در آموزش نمایندگان خود این موضوع را مدنظر قرار داده‌ایم تا بتوانند برای مردم در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند.

مدیر بیمه عمر و آتیه بیمه پاسارگاد خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به اینکه بیمه عمر به صورت مختلط یعنی به شرط فوت و حیات ارائه می‌شود، در حال افزایش خدمات اضافی این بیمه‌نامه هستیم تا بیشتر مورد توجه و استقبال مردم قرار گیرد.

نیرومند تصریح کرد: باید جامعه را به این سمت سوق داد که بیمه عمر در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده و نوعی پیش‌بینی آینده است.


( 1 Vote )