بستن منو
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۰

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > کارگزاری های آگاه، پاسارگاد و صادرات اول تا سوم شدند

کارگزاری های آگاه، پاسارگاد و صادرات اول تا سوم شدند


کارگزاری های آگاه، پاسارگاد و صادرات اول تا سوم شدند
اعتبار- مدیر امور اعضای فرابورس اعلام کرد که کارگزاران در ماه گذشته 5.8 هزار میلیارد ریال سهام خرید و فروش کردند و در میان آنها،10کارگزار در 74.16 درصد کل معاملات حضورداشتند.


به گزارش پایگاه خبری اعتبار، نادر حریری پارسا تصریح کرد: شرکت کارگزاری آگاه توانست بیشترین حجم معاملات سهام را با 34.8 درصد به خود اختصاص دهد؛ پس از آن کارگزاری بانک پاسارگاد و صادرات هر کدام سهم 12.2 و 6.4 درصدی در معاملات داشتند .

به گفته وی، کارگزاری های حافظ، بانک مسکن، بهگزین، بانک پارسیان، مفید، تامین سرمایه نوین و اردیبهشت ایرانیان بین5 تا 1.5 درصد از معاملات را بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: شرکت کارگزاری شاخص سهام و کالای خاورمیانه کمترین سهم را در معاملات سهام به خود اختصاص دادند و پس از آنها سهام پویا ، ابراز،سهم یار ، دنیای نوین ، تحلیلگران بصیر و آتی ساز بازار بین 4 صدم تا 11 صدم درصد از معاملات را در دست داشتند.

حریری پارسا با اشاره به این نکته که 51 درصد معاملات اوراق مشارکت در دست این چهار کارگزار است، گفت: 81 کارگزار فرابورسی در معاملات 5.8 هزار میلیارد ریالی سهام و 74 کارگزار در معاملات چهارهزار میلیارد ریالی اوراق مشارکت آبان فرابورس سهیم بودند.

وی تاکید کرد: کارگزاری امین آوید، بانک مسکن، خبرگان سهام و بانک اقتصاد نوین بیشترین سهم درصد را در معاملات بین 17تا 7.9 صدم درصد کسب کردند.

وی ادامه داد: در میان سایر کارگزاران، سهام پژوهان شایان، دنیای نوین، معیار سهام، پارس نمودگر، برهان سهند، ابراز ، سهام پویا و تدبیرگر سرمایه کمترین سهم را در معاملات اوراق از آن خود کردند.


( 0 Votes )