بستن منو
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۸

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > بانک پاسارگاد پیشتاز در حوزه بانکداری

بانک پاسارگاد پیشتاز در حوزه بانکداری

بانک پاسارگاد پیشتاز در حوزه بانکداری بانک‌پاسارگاد قهرمان صنعت و پیشتاز بازار در حوزه بانکداری

در جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران بانک‌پاسارگاد به‌عنوان "قهرمان صنعت و پیشتاز بازار در حوزه بانکداری" انتخاب شد .

در هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران، بانک‌پاسارگاد به عنوان "قهرمان صنعت بانکی و پیشتاز بازار در حوزه بانکداری"معرفی شد.

به گزارش روابط‌ عمومی بانک پاسارگاد، در هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران که در تاریخ 27 آذر در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، بانک پاسارگاد به‌عنوان "قهرمان صنعت و پیشتاز بازار در حوزه بانکداری"، موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس این جشنواره شد. در بخشی از این تقدیر نامه آمده است:
" درخشش و بالندگی آن مجموعه ارزشمند در هشتمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت و اقتصاد ایران و احراز عنوان" پیشتاز بازار در حوزه بانکداری" در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی برگ زرین دیگری بر لوح افتخارات و کامیابی فرزندان سرافراز و نوآوری این مرز وبوم است". بانک پاسارگاد در سال گذشته نیز موفق شد در این جشنواره به عنوان "بانک پیشرو در اقتصاد ایران"معرفی شود.

گفتنی است جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران در حال حاضر یکی از معتبرترین جوایزی است که در عرصه تجلیل از برترین و موفق ترین شرکت های ایرانی هر ساله برگزار و از مدیران این شرکت ها و ساز مان ها طی مراسمی تجلیل به عمل می‌آید.

منبع : بانک پاسارگاد


( 1 Vote )