بستن منو
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > قرعه کشی توپ طلایی بانک پاسارگاد

قرعه کشی توپ طلایی بانک پاسارگاد

در شب میلاد امام رضا (ع) انجام شد: قرعه کشی اولین توپ طلا بین دارندگان سپرده حامی تیم ملی فوتبال ایران در بانک پاسارگاد

مراسم قرعه کشی اولین توپ طلا بین دارندگان سپرده حامی تیم ملی فوتبال ایران در بانک پاسارگاد، در شب میلاد حضرت امام رضا‌(ع) و در جوار حرم ملکوتی‌اش، برگزار شد.

به گزارش بیمه پاسارگاد از سایت بانک پاسارگاد، طی مراسمی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و کلیه مدیران شبکه بانکی بانک‌پاسارگاد و با نظارت امور بازرسی و امور حقوقی این بانک، پانیذ محمودی مشتری شعبه اراک، به قید قرعه به‌عنوان برنده خوش‌شانس اولین توپ طلای سپرده حامی تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد.
بر اساس این خبر، بانک‌پاسارگاد به عنوان حامی اصلی تیم ملی فوتبال ایران، سپرده حامی تیم ملی فوتبال را جهت تسهیل حمایت مالی هم‌میهنان گرامی از تیم ملی کشورمان ارایه کرده‌است. به این ترتیب که 50 درصد از سود متعلق به این سپرده به‌صورت خودکار به حساب حمایت از تیم ملی فوتبال ایران واریز و مابقی به حساب سپرده‌گذار منظور می‌شود.

بانک‌پاسارگاد جهت ایجاد انگیزه بیشتر به‌منظور مشارکت هموطنان عزیز در این طرح ملی علاوه بر عضویت کلیه سپرده‌گذاران در کانون هواداران حامی تیم‌ملی فوتبال ایران به قید قرعه3 عدد توپ طلا هرکدام به‌وزن یک‌کیلوگرم‌ با کسب ‌امتیاز هر یکصدهزار ریال یک امتیاز در هر روز را برای سپرده‌گذاران در نظر گرفته که مراسم قرعه‌کشی اولین توپ طلا در روز میلاد امام رضا (ع) و در جوار حرم مطهر ایشان، برگزار شد. افتتاح این سپرده تا پایان سال 1393 در کلیه شعبه‌های بانک‌پاسارگاد انجام خواهد شد و مشتریان می‌توانند با افتتاح این حساب، در قرعه‌کشی دو توپ طلای دیگر، شرکت کنند.

گفتنی است مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82898289 و سیستم بازخورد در سایت این بانک به آدرس www.bpi.ir آماده پاسخگویی به سوالات هم میهنان گرامی است.


( 0 Votes )