بستن منو
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۰

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بانک و بانکداری > بانک پاسارگاد کتابخانه در گچساران افتتاح کرد

بانک پاسارگاد کتابخانه در گچساران افتتاح کرد

بانک پاسارگاد دو کتابخانه در گچساران افتتاح کرد
 
بانک پاسارگاد در راستای ایفای رسالت‌های اجتماعی خود، 2 باب کتابخانه در مناطق محروم گچساران افتتاح کرد.
 
به گزارش بیمه پاسارگاد نقل از روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، در مراسمی که با حضور دکتر خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش استان، مهندس نیک‌اقبالی معاون عمرانی استانداری، دکتر نوروزی رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، فرماندار، بخشدار، شهردار، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های استان، مدیرعامل شرکت گاز، مدیرکل امور عشایر استان، مسئولان شورای شهر، سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان برگزار شد، 2 باب کتابخانه در کوی بهارستان و کوی فرهنگیان گچساران، در میان استقبال و شور کم‌نظیر اهالی محل افتتاح شد.   
 
بر اساس این خبر، کتابخانه "پاسارگاد" واقع در کوی بهارستان، با زیربنای مفید 130 مترمربع و 65 مترمربع محوطه‌سازی، با تجهیزاتی بسیار خوب، آماده بهره‌برداری توسط اهالی منطقه است. همچنین کتابخانه "فارابی پاسارگاد" با زیربنای 129 مترمربع و 38 مترمربع محوطه‌سازی، در کوی فرهنگیان گچساران افتتاح شد.
در این مراسم دکتر خادمی استاندار ضمن تشکر ویژه از مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به دلیل انجام اینگونه اقدامات ارزشمند گفت: از اینکه بانک‌پاسارگاد توجه ویژه‌ای به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی خود دارد، قدردانی می‌کنم. این بانک به عنوان یک بانک خصوصی، می‌توانست اینگونه اقدامات را انجام ندهد. اما به دلیل توجه و عنایت ویژه مدیران آن به این مقوله، چنین گام‌های موثری را بر می‌دارد. وی ادامه داد: بی‌شک توسعه کشور زمانی اتفاق می‌افتد که حوزه فرهنگ و سایر حوزه‌های مرتبط به آن پیشرفت کند. امیدواریم از این کتابخانه‌ها اشخاصی بیرون آیند که در مسیر پیشرفت و آبادانی کشور قدم بردارند.
 
در ادامه قربانی مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تشکر از بانک‌پاسارگاد به دلیل توجه به مناطق محروم گفت: با توجه به این که استان کهگیلویه و بویراحمد از استان‌های محروم کشور است، از مدیرعامل بانک‌پاسارگاد انتظار داریم به عنوان یک بانک حامی فرهنگ، توجه بیشتری به این منطقه داشته‌باشند و با توجه به اینکه این بانک همواره در کشور پیشتاز بوده‌است، حمایت‌های خود را از این منطقه دریغ نکرده و ادامه دهند.
 
همچنین در این مراسم مسئولان استان خواستار افتتاح شعبه‌ای از بانک‌پاسارگاد در گچساران شدند تا مردم این منطقه نیز از خدمات خوب این بانک بهره‌مند شوند.
 
گفتنی است در این مراسم اجرای موسیقی توسط گروهی از روشندلال عزیز، شاهنامه‌خوانی و ... نیز برگزار شد.

( 0 Votes )