بستن منو
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > سرمایه بیمه پاسارگاد در فرابورس

سرمایه بیمه پاسارگاد در فرابورس

نماد شرکت بیمه پاسارگاد در فرابورس درج شد

بینا- مدیر پذیرش فرابورس گفت: شرکت بیمه پاسارگاد با سرمایه 630میلیارد ریال به عنوان سی و یکمین شرکت در بازار پایه فرابورس درج شد.

به گزارش بینا سید مهدی علم الهدی، با اعلام خبر گفت::همچنین با پذیره نویسی اوراق صکوک شرکت قطار های مسافری و باری چوبار نماد معاملاتی این شرکت هم در بازار ابزار های نوین مالی درج شد.

مدیر پذیرش فرابورس افزود:

بیمه پاسارگاد با سرمایه 630میلیارد ریال در زمینه بیمه و صندوق بازنشتگی به جز تامین اجتماعی فعالیت داردو به عنوان سی و یکمین شرکت در بازار اول درج شد.
وی با بیان اینکه بانک پاسارگاد و سرمایه گذاری پارس حافظ به ترتیب با داشتن مالکیت 20و 19درصد بیشترین سهام شرکت بیمه پاسارگاد را در اختیاردارند ادامه داد:شرکت تولید نیروی برق دماوند هم که شرکت مادر تخصصی توانیر از سهامدار عمده آن محسوب می شودودر زمینه عرضه برق ،گاز ،بخار و آب گرم فعالیت می کند در بازار پایه درج شد.
علم الهدی تصریح کرد: همچنین شركت واسط مالي خرداد که به منظور تامين مالي شركت قطارهاي مسافري و باري جوپار،اوراق اجاره به ارزش 415ميلياردو 250ميليون ريال ، 18دي دربازار سوم فرابورس پذيره نويسي کرده بود به عنوان چهاردهمین اوراق بهادار در بازار ابزار های نوین مالی درج شد .
به گفته وی پتروشیمی بیستون به عنوان سی و هفتمین نماد معاملاتی در حوزه محصولات شیمیایی فعالیت می کندو بلوک 70درصد از سهام آن از سوی سازمان خصوصی سازی یک شنبه 28دی ،در فرابورس عرضه می شود.


( 1 Vote )