بستن منو
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۸

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > سومین همایش تجلیل از نمایندگان برتر بیمه پاسارگاد

سومین همایش تجلیل از نمایندگان برتر بیمه پاسارگاد

نمایندگان برتر منطقه 2بیمه پاسارگاد در مشهدبرگزاری سومین همایش تجلیل از نمایندگان برتر منطقه 2بیمه پاسارگاد در مشهد

سومين همايش تجليل از نمايندگان برتر منطقه 2 بيمه پاسارگاد شنبه29 مهرماه سال جاري در محل سالن همايش هاي اتاق بازرگاني،صنايع و معادن خراسان رضوي با حضور جناب آقاي ضميري مديرعامل محترم، آقايان مطهري مديرکل بيمه هاي اشخاص، حريري مديرکل بيمه هاياموال ، پزشکي مدير هماهنگي امور مناطق، شعب و نمايندگان وجمعي از مديران ارشد شرکت بيمه پاسارگاد و بيش از 220 نماينده منطقهو برخي از کارگزاران در مشهد برگزار شد.


آقاي ضميري در اين همايش سخنان خود را با بيتي از لسان الغيب حافظ شيرازي آغاز کرد:
تکيه بر تقوا و دانش در طريقت کافريست رهرو گر صد هنر دارد توکل بايدشهر چه تقوا و دانش سازنده باشد اما جوهر آن توکل است و کار بيمهنيز نوعي توکل مي باشد.
ايشان در رابطه با چهار وجه تمايز بيمه پاسارگاد نسبت به سايرشرکت هاي بيمه گفت: يک وجه تمايز اين شرکت حضور نيروهايباتجربه و کارآزموده در کنار گروه کثيري جوان مي باشد که تلفيقاين دوگروه مي تواند مجموعه را توانمند ساخته به طوري که در آيندهبه تدريج انتقال تجربه صورت پذيرد و نيز يک آموزش ضمن خدمت
براي افرادي است که داراي پتانسيل بسيار قوي از نظر آموزش هستند.

مدير عامل بيمه پاسارگاد در ادامه گفت: گروه جوان آينده بسيار خوبي دارند و بايد به بزرگترها احترام بگذارند و گروه پيشکسوت نيز درانتقال و آموزش به جوان ها دريغ نکنند و اگر اين موارد رعايت گرددبيمه پاسارگاد از نظر ترکيب نيروي انساني مي تواند از ساير شرکت هامتمايز باشد.
وي وجود سهامداران بيمه پاسارگاد را وجه تمايز دوم اين شرکت برشمرد و اظهار داشت: انتظار سهامداران از شرکت کوتاه مدت نيست،آن ها به نيروي انساني و آينده شرکت نگاه بلند مدت دارند ، لذا شرکت در اولين سال هاي فعاليت خود نگاه رفاهي به همکاران داشته است.

ضميري گفت: وجه تمايز سوم اين است که بيمه پاسارگاد نه به طورتصادفي بلکه بر اساس برنامه حرکت مي کند که در اين راستا مي توان به برنامه 5 سال دوم شرکت اشاره کرد که استراتژي آن قرار گرفتن شرکت بيمه پاسارگاد جزء شش شرکت برتر کشور در پايان برنامه و همچنين رسيدن حجم عمليات يا توليد به 6 درصد بازار بيمه است که در حال حاضر 5/ 2 درصد مي باشد.

مدير عامل بيمه پاسارگاد در ادامه با بيان اين که براي تمام بخش ها در اين برنامه مطالعه صورت گرفته است که بايد اجرايي گردد، خاطرنشان ساخت: با رعايت برنامه 5 ساله و در قالب آن براي هر سال يک برنامه تنظيم مي شود. وي در خصوص وجه تمايز چهارم اضافه کرد: با توجه به بازار بسيار پر تلاطم بيمه و رقابت هاي غير حرفه اي، شرکت تصميم گرفت که وارد اين بازار پرتلاطم نشود و در عوض در زمينه هاي مختلف ديگر با در نظر گرفتن سه محور ايفاي نقش کند.

وي توسعه بيمه عمر را به عنوان محور اول معرفي کرد و گفت: بيمه پاسارگاد در اولين سال هاي فعاليت خود اقدام به عرضه بيمه عمرکرده و در 4 سال بعد به پرتفوي بسيار خوبي رسيده است که با تلاش همکاران، نمايندگان و همراهي مديريت شرکت با ديدگاه هاي موجود در بازار به اين توفيق رسيده ايم.
ضميري محور دوم را همکاري خوب و بسيار صميمي بيمه با بانک پاسارگاد خواند و در اين رابطه افزود: حدود يک ميليون و 500 هزار نفر از سپرده گذاران بانک داراي بيمه حادثه هستند. در سال گذشته اين بيمه را براي تمامي سپرده گذاراني که يکسال از سپرده آن ها گذشته است به بيمه عمر تسري داده و در کنار آن بيمه درمان را براي گروهي بالغ بر 130 هزار نفر از سپرده گذاران ارائه داديم.

وي عنوان داشت: محور سوم، توسعه شعب شرکت مي باشد و در حال حاضر در کل کشور 55 شعبه داريم که به صورت ملکي تهيه شده اند و با نگاه بلند مدت به عنوان يک سرمايه گذاري سنگين قرار است در پايان برنامه 5 ساله اين تعداد به 80 شعبه برسد که در منطقه 2 نيز در رابطه با تاسيس شعبه هاي جديد کارهايي صورت گرفته است.

مدير عامل شرکت تصريح کرد: نگاه بيمه پاسارگاد در بازار فعلي و با توجه به ويژگي هاي آن انجام کارهاي خاص مانند ارائه محصولاتمتمايزي است که ساير شرکت ها انجام نمي دهند مانند بيمه مسئوليت حرفه اي حسابداران، وکلا و مديران و هيأت مديره مجتمع هاي مسکوني.
ضميري با تاکيد بر اين که هدف از ايجاد شعبه توليد نيست، تصريح کرد: هدايت شبکه فروش و ارائه خدمات پس از فروش به نمايندگان دو وظيفه اصلي هر شعبه است.

وي در پايان با اشاره به شعار «آنچه توانسته ايم لطف خدا بوده است » ضمن بيان اين که با توکل به خداوند متعال و کمک او در آينده مي
توانيم به توفيقات بيشتري برسيم، بيمه را نوعي عبادت دانست و اضافه کرد: بيمه وسيله اي است که شرکت هاي بيمه از عده اي مبالغي را دريافت کرده و به آن هايي که نيازمند واقعي)زيان ديده) هستند مي دهد و هرکس با اين نيت کار کند قطعاً عبادت کرده است.


( 2 Votes )