بستن منو
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > روابط عمومی بیمه پاسارگاد برترین شد

روابط عمومی بیمه پاسارگاد برترین شد

روابط عمومی بیمه پاسارگاد به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد.

در مراسم نوزدهمین همایش ملی و پنجمین همایش بین المللی بیمه و توسعه از برترین روابط عمومی های صنعت بیمه کشور تجلیل شد.

در این همایش که با حضور معاون اول رييس جمهوری، رييس کل بيمه مرکزي ، مدیران شرکت هاي بيمه و وزير اقتصاد و دارايي در روز ۱۳ آذرماه در محل پژوهشگاه نيرو برگزار شد، شرکت بیمه پاسارگاد در شاخص روابط عمومی  الکترونیک به عنوان روابط عمومی برتر صنعت بیمه کشور  برگزیده شد و همچنین لوح سپاس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شرکت بیمه پاسارگاد اهداء گردید.

مدیر کل روابط عمومی بیمه مرکزی در بخشی از پیام نوشتاری خود در لوح تقدیر آورده است: روابط عمومی ها در هزاره سوم به درک تازه ای از مفهوم ارتباطات و تعاملات چند سویه رسیده اند و امروز نه به مثابه پیشانی هر سازمان بلکه به عنوان قلب تپنده آن عمل می کنند. خوشبختانه صنعت بیمه، همدل تر و یکپارچه تر از همیشه با تکیه بر توان فکری و خلاقیت نیروهای توانمند خود در مسیر برقراری وحدت رویه در فرهنگ سازی، حرکت می کند.

همچنین، روابط عمومی بیمه پاسارگاد در کنفرانس بین المللی بررسی نقش روابط عمومی و ارتباطات در ارتقای فرهنگ بیمه که همزمان با برگزاری جشنواره برترین های روابط عمومی صنعت بیمه کشور در هشتم اسفند ماه ۱۳۸۹ برگزار شد، به عنوان روابط عمومی برتر در رشته اطلاع رسانی برگزیده و لوح سپاس و تقدیر برترین روابط عمومی های صنعت بیمه کشور را دریافت نموده است.


( 1 Vote )