بستن منو
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۴

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > چرا بیمه عمر پاسارگاد را انتخاب کنیم

چرا بیمه عمر پاسارگاد را انتخاب کنیم

چرا بیمه عمر پاسارگاد را انتخاب کنیم ؟

حتما برای شما پیش آمده است که برای انتخاب محصول یا خدماتی تحقیق کرده باشید و از اینترنت، تماس تلفنی، خواندن بروشورها و یا تماس با نمایندگان و فروشندگان آن اطلاعات کسب کرده باشید. در تمام این پرس وجو کردن ها و مقایسه و خواندن نکات مختلف، دنبال خدماتی هستید که در کنار کارایی از ضمانت اجرایی و یا گارانتی خوبی هم برخوردار باشد.

در این مقاله ما می خواهیم  از بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد بگوئیم تا شما را با شرایط و پوششهای این بیمه نامه بیشتر آشنا کنیم، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا تصمیم گیری شما برای انتخاب بیمه عمر پاسارگاد آسان تر شود.

1- اعتبارات شرکت بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد در سال 1385 ثبت شده و از سال 1386 با سرمایه 450 میلیارد ریال با صدور اولین بیمه نامه فعالیت خود را شروع کرده است، در سالهای 1388 و همچنین 1386 به عنوان بیمه برتر از جانب بیمه مرکزی ایران انتخاب گردیده است.
* متن نامه بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص انتخاب بیمه پاسارگاد به عنوان بیمه برتر
* کسب رتبه اول بیمه پاسارگاد در شاخص « توانایی ایفای تعهدات
* دریافت لوح تقدیر بیمه پاسارگاد در زمینه سهم بیمه عمر از پرتفوی شرکت
2- پوشش های کامل تر بیمه ای
پس از ارائه خدماتی متمایز و موفق در شاخه های مختلف بیمه ای و پوشش های مرتبط با آن،  شرکت بیمه پاسارگاد با برنامه ریزی مناسب و حفظ استاندارد های بیمه مرکزی ایران در زمینه بیمه های عمر و تامین آتیه، سرمایه گذاری کرده و امروز شاهد جامع ترین بیمه نامه عمر و پوشش های بیمه ای آن هستیم.
از آنجایی که هدف بیمه عمر و آتیه ایجاد پس انداز و پوشش های بیمه ای می باشد، بیمه پاسارگاد جدید ترین پوشش های بیمه ای را به این بیمه نامه اضافه کرده است تا بتواند خدمات متمایزتری را به مشتریان خود ارائه نماید.
بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد دارای پنج نوع پوشش بیمه ای جدید و کاربردی می باشد که برای اولین بار در این نوع بیمه نامه اعمال شده است.
1- افزایش پوشش غرامت امراض خاص تا سقف هر بیماری 25 میلیون تومان و جمعا 125 میلیون تومان
2- ارائه پوشش پرداخت سرمایه و غرامت در صورت از کارافتادگی دائم و کامل تا سقف 40 میلیون تومان
3- ارائه پوشش نقص عضو و از کارافتادگی حادثه تا سقف پرداخت 100 میلیون تومان
4-  ارائه پوشش پرداخت هزینه های پزشکی حادثه تا سقف پرداخت 10 میلیون تومان
5- ارائه پوشش آتش سوزی منازل مسکونی تا سقف پرداخت 500 میلیون تومان
* طرح جدید بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
3- پرداخت سود تضمینی 16 درصد

حداقل میزان سود تضمینی سالانه برای دو سال اول این بیمه نامه 16% بوده و برای دو سال بعدی آن 13 درصد و برای سال های مازاد چهار سال 10 درصد در هر سال می باشد.

شرکت بیمه پاسارگاد در جهت ارائه خدمات بیمه ای با استفاده از نیروی متخصص و با تجربه گامی نو برداشته و با بکارگیری دانش و فن آوری روز توانسته است سود تضمینی بیمه عمر و تامین آتیه را در 2 سال اول قرارداد به 16% افزایش دهد.
بدیهی است که افزایش سود تضمینی جهش بلندی در راستای ارائه خدمات بهتر و سود آوری بیشتر برای بیمه گذران گرامی می باشد.

4- روش پرداخت متنوع
در بیمه های عمر و تامین آتیه پاسارگاد شما می توانید روش پرداخت خود را از بین روشهای مختلف انتخاب کنید، شاید تعدادی از شرکت های بیمه ای فقط روش پرداخت سالیانه را داشته باشند اما شما در بیمه پاسارگاد می توانید از روش پرداخت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یا سالانه استفاده کنید و محدودیتی وجود ندارد.
*
شرایط و مزایای بیمه عمر

امیدواریم در این مطلب اطلاعات مفیدی را درباره بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد در اختیار شما قرار داده باشیم.
اگر پرسش های شما با خواندن این مطلب هنوز بی پاسخ ماننده است با مشاوران ما تماس حاصل فرمائید تا بتوانیم اطلاعات جامع تر و کاملی در اختیار شما قراد دهیم.

 

 

 


( 5 Votes )