بستن منو
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۳

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > خدمات جدید برای بیمه گذاران بیمه عمر و پس انداز بیمه پاسارگاد

خدمات جدید برای بیمه گذاران بیمه عمر و پس انداز بیمه پاسارگاد

خدمات جدید برای بیمه گذاران بیمه عمر و پس انداز بیمه پاسارگاد

 

خدمات جدید برای بیمه گذاران بیمه عمر و پس انداز بیمه پاسارگاد

شرکت بیمه پاسارگاد در راستای تسهیل ارایه خدمات به بیمه گذاران بیمه های عمر و تامین آتیه ، امکان پرداخت حق بیمه های بیمه عمر را از طریق درگاه الکترونیکی و خودپردازهای بانک پاسارگاد میسر نمود.

از طریق راه اندازی نسخه جدید نرم افزار صدور بیمه نامه عمر و تامین آتیه امکانی فراهم شده است تا کلیه بیمه گذاران بیمه نامه عمر و تامین آتیه از طریق پرداخت قبوض بانک پاسارگاد و انتخاب گزینه «پرداخت الکترونیک حق بیمه عمر و تامین آتیه» و سپس انتخاب گزینه «پرداخت حق بیمه از طریق اینترنت بانک پاسارگاد» با استفاده از "شناسه قبض" و "شناسه پرداخت" مبلغ اقساط بیمه نامه خود را پرداخت نمایند.
همچنین بیمه گذاران بیمه های عمر می توانند با مراجعه به دستگاه های خودپرداز بانک پاسارگاد در سراسر کشور و انتخاب منوی «پرداخت قبوض » با وارد کردن "شناسه قبض" و "شناسه پرداخت" مندرج در برگه های دفترچه، حق بیمه مربوطه را پرداخت نمایند .

گفتنی است، دارندگان بیمه نامه عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد که دفترچه های آنان فاقد شناسه های پرداختی است با مراجعه به مراکز صدور و دریافت دفترچه های جدید که دارای "شناسه قبض" و "شناسه پرداخت" باشد، می توانند علاوه بر پرداخت اقساط خود در شعب بانک های پاسارگاد ، تجارت و کشاورزی به صورت حضوری ؛ از طریق اینترنت بانک و یا عابر بانک های پاسارگاد نیز اقدام به پرداخت حق بیمه خود نمایند.

جهت مطالعه آموزش پرداخت حق بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد به " پرداخت آنلاین حق بیمه عمر بیمه پاسارگاد " مراجعه فرمائید.


( 2 Votes )