بستن منو
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹

مسیر سایت

پورتال خبری > خبر و اخبار بیمه پاسارگاد > حمایت بیمه پاسارگاد از سپرده گذاران بانک پاسارگاد

حمایت بیمه پاسارگاد از سپرده گذاران بانک پاسارگاد

حمایت بیمه پاسارگاد از سپرده گذاران بانک پاسارگاد

پرداخت غرامت فوت بیمه تکمیلی حادثه به سپرده گذاران بانک پاسارگاد

به دنبال اجرای طرح بیمه سپرده گذاران بانک پاسارگاد، شرکت بیمه پاسارگاد در قبال پوشش بیمه تکمیلی حادثه دو تن از سپرده گذاران بانک پاسارگاد، غرامت فوت بیمه تکمیلی را به بازماندگان ایشان پرداخت کرد.
بیمه پاسارگاد با آرزوی سلامتی و تندرستی برای کلیه سپرده گذاران بانک پاسارگاد ، درصدد است در راستای تأمین امنیت مالی و آرامش فکری آنان خدمات ویژه و  قابل توجه ای را ارایه نماید.
همچنین پوشش بیمه هزینه های بیمارستانی (شامل هزینه های بستری شدن در بیمارستان و اعمال جراحی) پرداخت خسارت از مبلغ ۲۰ میلیون ريال تا ۴۰۰ میلیون ريال برای سپرده گذاران حقیقی دارای سپرده بلند مدت متناسب با مبلغ سپرده ارایه می شود.
سپرده گذاران به منظور اطلاع و آگاهی از کیفیت پوشش های بیمه ای ، می توانند با مراجعه به شعب افتتاح کننده سپرده خود، گواهی بیمه دریافت نمایند.
این گزارش می افزاید پیش از این نیز بیمه پاسارگاد خدمات ممتاز دیگری را به سپرده گذاران با هزینه بانک پاسارگاد ارایه داده است. بیمه حادثه در طول شبانه روز و در کلیه نقاط جهان به میزان مبلغ سپرده – پرداخت خسارت حداکثر تا سقف یک میلیارد و پانصد میلیون ریال برای فوت ناشی از حادثه، بیمه هزینه های درمان بستری بیمارستانی ناشی از حادثه به میزان ۱۰ درصد مبلغ سپرده- پرداخت خسارت حداکثر تا ۱۵۰میلیون ريال، بیمه آتشسوزی منزل مسکونی سپرده گذاران به میزان یک سوم مبلغ سپرده در روز قبل از حادثه– پرداخت خسارت تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال و تخفیف ویژه بیمه بدنه اتومبیل سپرده گذاران از جمله امتیازاتی است که به تمامی سپردهگذاران با هر نوع سپرده و موجودی ارایه شده است. بنابراین گزارش، بانک پاسارگاد با انگیزۀ پشتیبانی و حمایت از مشتریان خود و تحقق شعار "مشتری ذات بانک است" با همکاری بیمه پاسارگاد ، بسته بیمه ای جامعی را متناسب با مبلغ و مدت سپرده آنان ارایه می نماید. در این طرح ، کلیه سپرده گذاران حقیقی که دارای سپرده بلند مدت بیش از یک سال باشند، تحت پوشش بیمه تکمیلی حادثه (فوت ناشی از غیر حادثه) قرار دارند. این بيمه نامه سپرده گذارانی را که سن آن ها کمتر از ۷۵ سال باشد، معادل مبلغ سپرده خود تا یک میلیارد ریال تحت پوشش خطر فوت قرار می دهد.
به دنبال اجرای طرح بیمه سپرده‌گذاران بانک پاسارگاد، شرکت بیمه پاسارگاد در قبال پوشش بیمه تکمیلی حادثه دو تن از سپرده گذاران بانک پاسارگاد، غرامت فوت بیمه تکمیلی را طی مراسمی به بازماندگان ایشان پرداخت کرد.


( 0 Votes )