بستن منو
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۶

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار صنعت بیمه > انتشار ۱۴ عنوان كتاب بيمه ای در حوزه كودكان

انتشار ۱۴ عنوان كتاب بيمه ای در حوزه كودكان

انتشار ۱۴ عنوان كتاب بيمه ای در حوزه كودكان

چهارده عنوان كتاب بيمه ای برای گروه های سني كودك و نوجوان توسط بيمه مركزی جمهوری اسلامي ايران منتشر شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي بيمه مركزی، اين كتاب ها در راستاي توسعه فرهنگ بيمه كشور و به منظور آشنايي كودكان و نوجوانان با مفاهيم بيمه ای منتشر شده است.

كتاب هاي ماجراي ظفر خان شخص ثالث؛ الفباي موتور سيكلت؛ اندر حكايات شيرين بيمه؛ كتاب جدول؛ تا سه نشه بازي نشه؛ قصه ماشين ممد علي؛ سفره خالي و بره خال خالي؛ تش در خانه خرگوش؛ ماشين هويجي اوف شده؛ صندوقچه اميد؛ روزهايي كه ابري بود، حادثه هاش رنگي بود؛  بازوي ستاره دريايي؛ فرشته ماهي و كاهوي دريايي و دندان كوسه از جمله اين كتاب هاست.

در سايت بيمه براي كودكان برخي از رشته‌هاي بيمه‌اي ( مثل بيمه آتش سوزي ، شخص ثالث ، بیمه عمر و ...) و برخي از مفاهيم بيمه‌ای برای نوجوانان ( مفاهيمي چون ريسك، حق بيمه، خسارت، غرامت، بيمه نامه، پوشش بيمه‌اي و ...) تعريف و آموزش داده شده است .

گفتني است رفتارها و باورهاي كودكان و نوجوانان تا حد زيادي متاثر از آموزش‌ها، بازي‌ها و تربيت آنان در دوران كودكي است و بستر ذهني آنها در سنين پايين آماده تربيت، خلاقيت، نظم‌پذيري و آموزش است. از اين رو برخي از مفاهيم اساسي و كاربردي را مي‌توان از همان دوران كودكي به آنان آموزش داد.


( 0 Votes )