بستن منو
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷

مسیر سایت

پورتال خبری > اخبار بیمه های عمر > مکانیزم‌های کشورهای منطقه برای توسعه بیمه عمر

مکانیزم‌های کشورهای منطقه برای توسعه بیمه عمر


مکانیزم‌های کشورهای منطقه برای توسعه بیمه عمر

ایر دیلی " در گزارش اخیر خود از افزایش نرخ بهره و تأثیر آن بر قراردادهای بیمه عمر در کشورهای منطقه و مکانیزم‌های این کشور‌ها برای توسعه بیمه عمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبری فارس«توانا»، ایر دیلی یکی از پایگاه‌های خبری صنعت بیمه در آسیا در جدید‌ترین گزارش خود از برنامه‌‌های کشورهای منطقه در حوزه بیمه عمر و تسهیل در فعالیت‌های امر بیمه‌گری خبر می‌دهد.

*افزایش نرخ بهره و تأثیرات مختلف بر قراردادهای بیمه عمر در اقیانوسیه و آسیا
ایر دیلی در این گزارش از افزایش نرخ بهره در اقیانوسیه و آسیا سخن می‌گوید و در ادامه پیامدهای مثبت و منفی این امر را بر روی شرکت‌های بیمه عمر در منطقه مورد ارزیابی قرار می‌دهد.
البته گزارش شرکت آمارگیری (Standard & Poor ) نشان می‌دهد که درصد ریسک دارایی ناشی از عدم مطابقت سرمایه و تعهدات نشان دهنده خطری اساسی برای بودجه بسیاری از شرکت‌های بیمه منطقه است.

*مرجع مستقل پیشنهادی برای تنظیم واسطه‌گری در امر بیمه در هنگ کنگ
این گزارش می‌افزاید دولت هنگ کنگ پس از رایزنی عمومی در هیئت جدید که هدف آن افزایش تنظیم و توسعه صنعت بیمه کشور و تثبیت وضعیت هنگ‌کنگ به عنوان یک مرکز مالی بین‌المللی است، پیشنهادات مفصلی برای ایجاد یک مرجع بیمه مستقل تحت عنوان (IIA )، را اعلام کرده است. باید یادآور شد "IIA "تنظیم کننده اولیه برای همه امور واسطه‌گری در بخش بیمه خواهد شد.

* IRDAدستورالعمل‌های IPO جداگانه‌ای برای بیمه‌های غیر زندگی صادر می‌کند
مطابق این گزارشIRDA ، پس از انتشار پیش‌نویس دستورالعمل‌های IPO برای بیمه‌های زندگی در هفته گذشته، یک مجموعه جداگانه از راهبردها را نیز برای تمام بیمه‌گذارانی که به دنبال راه اندازی عرضه اولیه عمومی هستند، صادر خواهد کرد.

*سرمایه شعبه (Life & C ) چین افزایش می‌یابد
بیمه عمر چین، بزرگترین شرکت بیمه زندگی در جهان از نظر ارزش بازار و شرکت‌های بیمه مافوق آن به نام‌های بیمه زندگی چین (Group ) (CLIG ) است به نحوی که برای تزریق سرمایه‌ای به ارزش ۴ میلیارد یوان (۶۱۵ میلیون دلار آمریکا) به صورت نقدی به شعبه P&C برنامه‌ریزی‌های مؤثری را به کارگرفته است.

*هیئت بیمه ژاپن معیارهای ارزیابی خسارات ساختمانی را افزایش داد
براساس این گزارش انجمن عمومی بیمه در ژاپن نیز دستورالعمل‌های جدیدی برای ارزیابی خسارت‌های ناشی از بررسی خاک محل ساختمان که تحت پوشش بیمه زلزله است را اعلام کرد. اتخاذ این دستورالعمل در آینده ایمنی بهتر مناطق مسکونی را به دنبال خواهد داشت.


( 1 Vote )